Skip to main content

Ik woon al sinds 9 maart in mijn nieuw appartement in Broeke te 9600 Ronse 

Ik heb internet fiber aangevraagd bij jullie.

Fiber ligt in de straat en binnen in mijn appartement hangt al een klein bakje van Fiber.

Nu wacht ik al bijna 2 maanden op mijn modem.

Ik heb al een paar keer gebeld en ze zeggen telkens dat ze mij gaan contacteren maar dit gebeurt niet.

Ik zit dus al weken zonder internet en TV.

WANNEER gaan ze eindelijk mijn modem komen hangen en aansluiten??

Klantnummer: 340710**

@gmail.com

04775330**

 

Het is een heel slecht idee om je privé gegevens te grabbel te gooien op een publiek forum waar ze voor iedereen zichtbaar.

Best even verwijderen en ze in je forum profiel plaatsen.

Hier: ForumProfiel
Doe dit terwijl je ingelogd bent
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. uw vraag vermelden zoals je adres of iets anders
De privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers.
Vergeet niet onderaan op "sla wijzigingen op" te klikken!!. 

En meld het ook even zodra dit gebeurd is.


@Henky

als ik test op je adres staat wel nog “ Fiber zal binnenkort beschikbaar zijn op je adres” 

hou mij op de hoogte → Fiber Info: Hou me op de hoogte via online formulier  | Proximus

Vragen:


Dag @Henky Ticket IM12514932 werd hiervoor op 26/04/2024 aangemaakt, de planningsdienst zal je verder contacteren. Groetjes, Heidi


Reageer