Afgelopen zaterdag heeft er een update van mijn internetverbinding plaatsgevonden. Na deze update? merkte ik dat alle apparaten waren ontkoppeld van de wifi en dat het netwerk een nieuw netwerk-ID had gekregen. Ik moest al mijn apparaten opnieuw verbinden met het wifi-netwerk. Dit verliep probleemloos voor al mijn apparaten, behalve voor mijn laptop die op Linux draait.
Ondanks het invoeren van het correcte wachtwoord, dat werkt op mijn Windows-apparaten, blijft mijn Linux-laptop aangeven dat het wachtwoord onjuist is. Dit probleem doet zich voor bij verschillende Linux-distributies (Ubuntu, Fedora 39, en Manjaro Arch Linux) die ik heb getest. Het lijkt erop dat er iets is gewijzigd in de wifi-instellingen waardoor specifiek Linux-systemen niet meer kunnen verbinden.
Dit probleem heeft aanzienlijke impact op mijn werk en ik kan niet lang zonder een internetverbinding op mijn Linux-apparaten. Kunt u aangeven wat er precies is veranderd na de recente update en welke stappen ik kan ondernemen om dit probleem op te lossen? Een snelle oplossing is cruciaal voor mijn voortdurende productiviteit.