Sinds gisteren geen internet, telefoon, tv???
Heb je al gebeld naar het gratis nummer van de helpdesk 0800 22 800?
Als je daarnaartoe belt en je krijgt te horen dat er een probleem is in je regio da betekent dit dat PX op de hoogte is en zij er mee bezig zijn.
Je kan ook altijd eens je internet box stroomloos zetten gedurende 10 sec om te zien of het hiermee in orde komt. → PX toestellen herstarten voor internet en tv
Hier → Lampjes op je Proximus toestellen | Proximus , kun je ook vaststellen wat de lichtjes op je toestellen betekenen afhankelijk of er een probleem is.
PS: De PX forum moderatoren komen hier pas maandag terug langs op het forum en omdat ze u dan zouden kunnen verder helpen en meer informatie geven:
Noteer in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is).
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. uw vraag vermelden indien je dit wenst of nodig/nuttig acht.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op".
Meldt het hier zodra dit gebeurd is.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.