Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
De ideale categorie om Proximus te contacteren in geval van vragen
Recent actief
welke UTP kabel is het beste voor Fiber ? (naar mijn PC)
APP-versie 6.147.2 geeft te veel problemen op mijn TV.Hoe kan ik terug naar de vorige versie zonder mijn opnames te verliezen?Ik betaal nu 10€ meer voor minder doordat jullie mijn abonnement zomaar omgeschakeld hebben en ik vind dit niet ok.Al twee dagen kan ik geen gebruik maken van alle mogelijkheden waarvoor ik betaal.Herstarten van decoder en modem lost het probleem niet op. Na de “drukste” avondperiode lost het probleem zich van zelf op, maar dat vind ik nogmaals niet ok.De internetconnectie werkt normaal.Graag een antwoord via mail of forum, ik kan niet telefoneren door chronische ziekte.
Ik heb al even de ultra fiber in mijn huis. De ethernet snelheden zijn top.Maar de wifi daar in tegen toch niet zo goed.Naast de box krijg ik 1200 mpbs down en 1050 wat heel goed is enkel had ik meer verwacht veel meer.Maar geen 5 meter naast de box verlaagt het naar 600 down maar dan wel 900 up.Ik zou graag willen weten wat de WIFI snelheden ongeveer zouden moeten zijn en waarom mijn download zo snel dropt.
Wij huren een V5 met harde schijf.Naar ik verneem zou deze gratis vervangen worden door de nieuwe TV-Box.Kan u mij laten weten wanneer deze omruiling zou gebeuren?
Ik mag 15 foto's afprinten. Wanneer ik mijn foto's wil selecteren krijg ik er slechts een beperkt aantal te zien. Verder volgen er lege vakjes die ik kan aanklikken maar waarin geen foto staat. Hoe kan ik meer foto's bekijken?
Beste, ik krijg elke maand 5€ korting voor trouwe klant al reeds 30 jaar, elk jaar moet ik deze terug opnieuw aanvragen, kan dit ook via deze weg of moet ik dit persoonlijk doen via jullie medewerkers? Met vriendelijke groeten Mario
Na de installatie van een nieuwe decoder V7 stopt ons tv-scherm enkele keren per 5 minuten en wordt vervolgens volledig zwart. Het afspelen herneemt na enkele seconden.Decoder en modem zijn met kabel aan elkaar verbonden. De ganse tv-installatie is niet draadloos.Op aangeven van de support-dienst hebben we: de modem en decoder enkele minuten uitgeschakeld en herstart, en de wifi-booster (die even als oorsprong van het probleem werd gezien) beter gepositioneerd. Na alle pogingen worden we zo stilaan radeloos.We hebben voorts de indruk dat ons internet geregeld uitvalt, wat we bemerken door het herstarten van de afspeellijsten van onze sonos-geluidsinstallatie.
Hoe komt het dat ik mijn mobile abonnement, in mijn Flex Fiber pack, niet zelf meer kan aanpassen, maar contact moet opnemen met Proximus? Zij hebben de aanpassing, die ik had gevraagd, verkeerd gedaan.
Proximus heb ik ingesteld dat zij hun spam filter NIET mogen gebruiken.Geregeld vind ik externe bevestigings-e-mails die in mijn spambox zijn terechtgekomen. Als ik ze dan in mijn lezer wil markeren dat ze GEEN SPAM zijn dan krijg ik de melding dat dat niet mogelijk is omdat de provider deze als spam heeft gemarkeerd.Proximus blijf van mijn e-mails af! Ik zal zelf wel bepalen wat spam is, dat moeten jullie niet voor mij doen.
Kan iemand mij zeggen of het normaal is dat de melding “Wifi calling” bovenaan links op de iPhone blijft lopen(zoeken?), Zelfs als men naast de modem staat en het Wifi signaal heel goed is?
Voor een tweede tv een tv box v6 gekocht. Na aansluiting deed hij een update en werkte perfect. De volgende dag geen beeld. Reset gedaan. Deze reset blijft hangen, na 2 uur nog steeds geen verder scherm.Welke oplossing hiervoor ?
Zijn er eigenlijk muur bevestingen voor de android box v7c en zijn er muur bevestingen voor boosters V2 zoja boosters muur bevestingen (2 stuks) en v7c (1 stuk) alvast bedankt.
Sinds vorige week ondervind ik constante onderbreking van het netwerk, nu heb ik gisteren iemand van technische dienst gecontacteerd en blijkt dat de infrastructuur in onze straat verouderd is. Toch betaal ik netjes mijn Maxi abonnement en heb maar “MINIMALE verbinding”. er wordt maar 15 a 20 Mb gemeten als ik mijn netwerksnelheid meet, terwijl ik betaal voor 100Mb. Wanneer gaat er hier mij eens iemand mee helpen, ik werk momenteel thuis en heb Maximale verbinding nodig. Overschakelen naar concurrent is misschien nog de beste oplossing?
Configureer je diensten op je vaste lijn. Bel Phone Manager om de verschillende diensten en opties op je vaste lijn de (des)activeren of aan te passen. Wil je PhoneMail desactiveren ? Contacteer onze klantendienst. Vanop je vaste lijn : bel 1987 (gratis) Vanop een andere vaste lijn of vanop je GSM in België : bel 0800 1 1987 (gratis) Vanuit het buitenland : bel +32 70 21 1987 (= priijs van een internationaal gesprek)In de twee laatste gevallen zal je eerst ke telefoonnummer (zonder landnummer) en de pincode van je PhoneManager moeten ingeven.Volg dan de instructies. Sommige diensten die op je vaste lijn geactiveerd zijn, zijn betalende opties. Als je een doorschakeling activeert, betaal je de gesprekskosten van de doorgeschakelde oproep. Afhankelijk van wat er actief is op je lijn, heb je de volgende opties :OproepdoorschakelingOnvoorwaardelijke oproepdoorschakeling : Schakel je oproepen door zonder dat je vaste lijn rinkelt. Oproepdoorschakeling als niet wordt opgenomen : Schakel je
Beste, Ik heb mijn mailadres met paswoord maar ik kan mijn gsm nummer hieraan niet koppelen.Het betreft klantennummer 801*****.Ik zou graag zien hoeveel mijn 4G verbruik is.Bedankt voor de snelle hulp,Daphné
Beste,zou u mijn voicemail willen uitzetten ajb? Via de app is het onmogelijk.Alvast bedankt.Mvg,
Beste,Bij het inloggen met Pickx, krijg ik de melding dat er een problemen zijn met de instellingen van mijn account.Deze foutmelding krijg ik zowel op mijn tablet als op mijn gsm. Heb de stappen ondernomen met cache ledigen, app verwijderen, etc…, niets.Op de pc lukt het wel om in te loggen.
HalloOnlangs is er fiber in de straat gelegd. We hebben enkel digitale tv en telefoon aangesloten, geen internet dus.We moeten dus overschakelen op fiber. Bij het aanpassen van het contract smeren ze ons internet aan. Maar wij hebben geen internet nodig. Is het mogelijk om enkel digitale tv te hebben met fiber? We gaan dus betalen voor iets wat we niet nodig hebben.Of is er een ander alternatief?Alvast bedankt
Wanneer komt er 5G in Vosselaar en in Turnhout.
Ik geraak via MyProximus niet meer in mijn Cloud, en ook niet via de app op m'n laptop. Ik krijg "foutmelding 2055". De klantendienst verwijst me naar dit forum. Enig idee hoe dit op te lossen, aub ?
Beste, Al het hele weekend probeer ik een prepaid kaart op mijn naam te identificeren. De website waar je dit hoort te doen (https://www.proximus.be/prepaid-identification/nl/Segment-Q4-template/ZWP__/identification) laadt niet. Misschien via de app (waar ik me via itsme kan identificeren), functionaliteit niet te vinden…….Dan maar via het call center vandaag. Kunnen ze me niet verder helpen. Moet ik naar proximus winkel! Kortom, een heel weekend tijd verlies een geen oplossing. En nu nog tijdverlies (en parkeerkosten) om naar Proximus winkel te gaan.Kan dit niet anders?
Blijkbaar een gekend probleem maar de oplossing is me nog niet helemaal bekend. We wilden graag vandaag een serie verder kijken die in onze opname staat. Gisteren nog kunnen kijken en vandaag serverfout, al de hele avond.Herstart en resetten halen niets uit.
Als ik verbind met mijn modem staat er verbonden zonder internet. In my proximus staat dat de modem bezig is. Reset, geavanceerde reset en reset naar fabrieksinstellingen gedaan. Technieker ook al 2 keer geweest
HiI ordered a phone as part of an expiring contractI paid for a new phone and the order was canceled8th AprilMy questions in the chat remain unanswered and the consultants hang upLet me ask you: How long will it take to get my phone refund?I've been waiting for a month and nothingThank you for any help
3 weken geleden heb ik een flex pack van Proximus besteld (R00000034020530532). Met als geschenk een Q-led Tv. Alles ging goed. De afspraak met de technieker is perfect gelopen en de GSM kaartjes zijn netjes geleverd. Alles werkt perfekt. Maar dan ging het mis met het leveren van de TV. Ze gingen de tv maandag tussen 8.00 en 22.00 leveren. Maar maandagmorgen om 7.15 uur kreeg ik een mail dat ze me de TV al enkele keren hadden aangeboden en dat ze hem terug gingen sturen (hoe kan dat, ze moesten die dag nog komen leveren). Dus ik direct gebeld naar proximus klantendienst. Ze hebben dan een case aangemaakt (53520484). Ik moest 10 dagen geduld hebben. En ja na ongeveer 8 dagen kreeg ik het antwoord dat de TV terug naar het magazijn is gestuurd. Dus ik dacht, eens deze in het magazijn komt gaan ze me die opnieuw opsturen. Maar neen, 2 dagen later kreeg ik een mail dat ze de Tv goed hebben ontvangen en dat ze me het betaalde bedrag voor de Tv gingen terugstorten. Maar ik wil m
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.