Skip to main content

reeds meer dan een jaar kan ik op geen enkele manier een orange nummer bereiken, ik heb reeds contact gehad met proximus; alsook met orange, maar dat lijkt allemaal in orde zijn volgens hen. 

ik kan geen berichten sturen, niet bellen, geen whatsapp. we hebben ook geen blokkades staan. 

als ik prive bel lukt het wel, dus alleen bellen lukt wel op deze manier. heel bizar. wat kan dit zijn? 

Dag @Pats001. ik vraag na bij de betrokken dienst, we houden je op de hoogte!

Ik denk dat het goed is om eerst je profiel volledig in te vullen en ergens in het veld ticket ook een paar orangenummers vermelden waarmee je niet normaal kunt bellen. Dan kunnen proximus operatoren het nazien, maar ik vrees dat het een probleem is bij Orange. En dan ?..

dank u  ik voeg het nummer toe in mijn profiel 

Ik zie dat Heidi al op stap was.....

Ik zie dat Heidi al op stap was.....

hopelijk is de betrokken dienst niet op stap ;-)

Dag @Pats001. merci voor de toevoeging, mijn collega heeft echter een tweetal recente timestamps nodig, dus: 

datum en uur, MSISDN beller (Proximus nummer), MSISDN gebelde (Orange nummer) en eventueel de gehoorde foutboodschap.

hallo ik heb de info toegevoegd in het veld prive in mijn profiel 

@Pats001. info doorgegeven, we wachten op antwoord...

beste, al enige info? 

ik heb vernomen van mijn orange contact dat hij is opgebeld door proximus. is er voor de rest al enige info over wat het issue zou kunnen zijn?

Dag @Pats001. wij ontvangen deze info: ‘Volgens wat wij zien komen de oproepen wel aan bij de ontvanger. Wat ook de testoproep en de anonieme oproep bevestigen. Ik vermoed dat op het toestel van de ontvanger een blokkering actief is. Best bekijkt de Orange klant dit even of laat dit verder onderzoeken.’

Ok bedankt om het van de kant van proximus na te kijken 

Reageer