Ik heb wifi nodig in de kelder van mijn woning. Ik heb reeds 2 plc’s en een booster voor tv op het eerste verdiep. Ik zou dus nog 1 plc willen bijplaatsen en 1 booster of bestaat er een betere oolossing? Kabels trekken is niet mogelijk. Alvast bedankt
FYI:
Proximus biedt geen (Devolo) powerlines meer, maar dergelijke powerlines (van Devolo en andere) zijn elders commerciëel beschikbaar (en bruikbaar), mijns inziens normalerwijze gewoon verder gebruiken voor de kelder:
devolo Producten: Powerline Adapter, Mesh WiFi, Repeater |devolo
Oude(re) en nieuwe(re) toesetllen zijn niet altijd ondeling compatibel zie bv.
Veelgestelde vragen | devolo
Powerline Adapters | TP Link België (tp-link.com)
Powerline (homeplug) kopen? | Binnen 30 minuten afhalen | MediaMarkt
Je kan ook eens kijken naar Mesh Routers. Die zijn niet goedkoop maar wel handig om betere wifi coverage in huis te hebben. Ik zelf gebruik een Netgear Orbi reeds vele jaren en nog steeds tevreden van.
Er zijn ook verschillende andere merken die dit aanbieden.
Ik gebruik een wifi mesh extender van TP-Link en ik ben daar heel erg tevreden mee!.jevkan die dingen nu tweedehands kopen voor bijna peanuts. Ik moet er wel bij zeggen dat ik geen Proximus wifi gebruik maar een TP-Link router.
ik denk/vermoed ook niet dat het TP-link mesh systeem zou samen werken met het mesh systeem van de PX Internet box
RE705X | AX3000 mesh wifi 6-extender | TP Link
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.