Skip to main content

Ik probeer sinds 15 juli een vaste telefoonaansluiting te krijgen op de kamer van mijn mama, die sinds kort in een woornzorgcentrum verblijft.

Oorspronkelijk zou Proximus op 25 juli in de voormiddag langskomen om de aansluiting te maken.
Toen de technieker er kort na de middag nog niet was heb ik met de klantendienst gebeld.
Men ging dit navragen en mij vervolgens contacteren. Nooit iemand gehoord maar plots werd de oorspronkelijke afspraak wel hewijzigd naar 25 juli in de namiddag. Weer niemand gezien.

Toen ik vervolgens opnieuw met de klantendienst belde kreeg ik te horen dat er iets was fout gelopen en de technieker nu op 1 augustus zou langskomen.
Weer niemand gezien….
Opnieuw gebeld en nu zou de technieker deze week langskomen.
Ik heb hiervoor een sms gekregen waarmee ik de afspraak kan zien maar de link in de sms is niet bruikbaar.
Opnieuw gebeld maar bij de klantendienst zag men enkel 25 juli als afspraak staan…
Nu ga ik binnen de 48 u een email ontvangen met een nieuwe afspraak…
Hierdoor zit mijn mama van 90 jaar oud wel al 3 weken zonder telefoon, heb ik al zeker 12 maal met de klantendienst gebeld waarbij ik gemiddeld 20 minuten moest wachten om iemand aan de lijn te krijgen en eigenlijk weet ik nu nog altijd niet wanneer men zal langs komen.
Men heeft mij al 3x gezegd dat men een ticket ging aanmaken in één of ander speciaal systeem om dit zo snel mogelijk te laten verlopen maar gevolg is dat het alleen maar langer duurt.
Als ik naar het nummer van het ticket vraag dan kan men mij dit niet geven….
Nu heb ik net telefoon gekregen van de planningsdienst maar nu is het verhaal weet dat men moet wachten op telenet om een telefoonaansluiting te kunnen maken in de kamer van mijn mama. Men kon mij niet zeggen wanneer dat dan zal gebeuren…
Hoe moeilijk kan het zijn om een vaste telefoonaansluiting op te zetten????

Ik ben zelf ook klant bij Proximus op 2 verschillende adressen maar dit zal niet lang meer duren.

Zo’n klantonvriendelijke service heb ik nog nooit mee gemaakt!!!

Vriendelijke groeten,
Luc Rooms 
  

@LucRooms 

Omdat de PX moderatoren dit zouden kunnen verder onderzoeken en meer informatie geven, als ze de draad hier terug opnemen:
Noteer in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is).
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. uw vraag vermelden indien je dit wenst.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". Meldt het hier zodra dit gebeurd is.


Dag @LucRooms kun je klantgegevens aanvullen op het klantprofiel zodat we dit kunnen laten nakijken?


Reageer