Beste, vandaag bestelling geplaatst van een nieuwe smartfoon. Het lukte online niet, lukte persoon via chat niet en ook via klantendienst telefonisch niet. Ik probeerde daarnet terug toen ik op einde kwam om te betalen kwam er op dat er een bestelling openstaat dus geen nieuwe kan geplaatst worden. Nu zie ik bij opvolging 6 bestellingen maar heb van geen enkel een bevestigingsmail gekregen en heb ook maar 1 toestel nodig.
Omdat de PX moderatoren dit zouden kunnen verder in orde brengen, als ze morgen de draad hier terug opnemen:
Noteer in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is).
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. uw vraag vermelden indien je dit wenst en nuttig acht.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op".
Meldt het hier zodra dit gebeurd is.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.