Sinds een kleine 3 of 4 maanden ben ik nieuwe klant geworden bij Proximus met een totaal pakket , dus tv en vast internet en 2 gsm nummers. In deze maanden heb ik al meer problemen gezien via de My Proximus website als ook met de My Proximus app. Regelmatig lopen deze vast , geen juist verbruik , of de vermelding ‘oeps er loopt wat mis’ , of er loopt iets mis maar aan onze kant. Via de website blijft het vandaag maar laden kom geen stap verder. En ja heb al cashe en cookies geleegd andere browser geprobeerd want ben geen leek op dit vlak en weet wat de eerste stappen zijn die men moet zetten.
Kom van Telenet af en daar had ik deze problemen nooit ondanks dat ze daar ook veranderingen doorvoeren. Het is dan ook wel erg frustrerend dat het gewoon niet werkt zoals het moet werken. Ja je kan via de My Proximus app schudden voor problemen maar dan kan je veel schudden kan ik je zeggen dus dat heeft geen nut.
Weet nu niet of er andere zijn die dit ook ervaren maar ik verwacht toch dat het allemaal goed en correct werkt.