Skip to main content
Vraag

My Proximus werkt niet zoals moet

  • 18 October 2023
  • 6 reacties
  • 769 Bekeken

Sinds een kleine 3 of 4 maanden ben ik nieuwe klant geworden bij Proximus met een totaal pakket , dus tv en vast internet en 2 gsm nummers. In deze maanden heb ik al meer problemen gezien via de My Proximus website als ook met de My Proximus app. Regelmatig lopen deze vast , geen juist verbruik , of de vermelding ‘oeps er loopt wat mis’ , of er loopt iets mis maar aan onze kant. Via de website blijft het vandaag maar laden kom geen stap verder. En ja heb al cashe en cookies geleegd andere browser geprobeerd want ben geen leek op dit vlak en weet wat de eerste stappen zijn die men moet zetten.

Kom van Telenet af en daar had ik deze problemen nooit ondanks dat ze daar ook veranderingen doorvoeren. Het is dan ook wel erg frustrerend dat het gewoon niet werkt zoals het moet werken. Ja je kan via de My Proximus app schudden voor problemen maar dan kan je veel schudden kan ik je zeggen dus dat heeft geen nut.

Weet nu niet of er andere zijn die dit ook ervaren maar ik verwacht toch dat het allemaal goed en correct werkt.

Ik begrijp je frustratie volledig.
ik ben al sinds jaar en dag klant bij proximus, maar mijn geduld raakt nu ook op.

Ik kan mijn mailbox configuratie niet meer bekijken, en ik kan niet meer op mijn cloud waar ik wel extra voor betaal.  Ik weet niet waar ze mee bezig zijn, maar alleszins niet met het klanten aangenaam te maken


@ctx 

Ben dan toch niet de enige met dit probleem en de frustratie. Ik verwacht een fatsoenlijk werkende dienst als ze deze aanbieden. Gisteren waren er blijkbaar technische storingen maar dat verklaard de andere weken niet want dat klinkt niet acceptabel in mijn oren.

Hoop dat ze hier een deftige oplossing voor bieden want dit is geen doenbare zaak. Kijk nu niet elke dag naar mijn verbruik of eender wat maar die keer dat ik het wil nakijken moet het deftig werken.


Mijn proximus+ app werkt niet....dan weer even dan weer niet...nu helemaal niet meer. Vroeger met de app geen problemen , maar met deze app continu problemen. Alles al geprobeerd, maar blijft nu hangen...dus ik zie niets meer.

Hopelijk snel in orde ???


@fc451316 lukt het niet in beide zowel app- als de web-versie?

TIP: Omdat de PX moderatoren dit ook  zouden kunnen natrekken en meer informatie geven, als ze maandag de draad hier terug opnemen:
Noteer in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is).
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. uw vraag vermelden indien je dit wenst.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". Meldt het hier zodra dit gebeurd is.


@fc451316 

is het ondertussen opgelost?

op het ogenblik dat je een probleem ervaart, kan je schudden met je gsm: je krijgt dan een log file waar je je probleem rechtstreeks bij de juiste dienst kan melden.

groetjes

Tina


Hoi,

Heb alles geprobeerd.....werkt even, maar zovlug ik eruit ga, kan ik niet meer terug in de app. Blijft dan op het logo staan....


Reageer