Wij zijn sind 1 maand klant van Proximus, toen ik gisteren op google naar mijn routerinstellingen wou gaan kreeg ik de melding
"Toegan geweigerd"
Zou iemand mij kunnen helpen hiermee?
Vriendelijke groeten
Lars
Wij zijn sind 1 maand klant van Proximus, toen ik gisteren op google naar mijn routerinstellingen wou gaan kreeg ik de melding
"Toegan geweigerd"
Zou iemand mij kunnen helpen hiermee?
Vriendelijke groeten
Lars
Omdat de PX moderatoren dit zouden kunnen verder natrekken en meer informatie geven:
Noteer in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is).
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. uw vraag vermelden indien je dit wenst.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". Meldt het hier zodra dit gebeurd is.
Mss ook eerst eens proberen met andere browser of ook de internet box te rebooten (20 sec stroomloos zetten) of desnoods eens te resetten
Heb het erin gezet, heb ook al gereboot, andere browsers geprobeerd en gereset werkte niet.
Ik versta dat eigenlijk niet goed. In Google naar uw routerinstellingen gaan? Voor mij is Google een zoekmachine. Ik kan wel naar de instellingen van mijn modem bbox3 (is dat de router?) gaan door in een browser te surfen naar 192.168.1.1. Dan komt er een inlogscherm dan kun je inloggen als gebruiker (user) of admin. Het wachtwoord staat op een sticker op de bbox. Persoonlijk wijzig ik daar zo weinig mogelijk, het loopt al eens fout. Schrijf best op wat je verandert in wat.
Ja, dat is de router. Maar ik kan niet op de site komen ik krijg als ik dat ingeef "toegang geweigerd"
Op welke site kun je niet komen?
Uw computer of tablet of .... is gestart en je hebt een goede internetverbinding.
Welke router heb je? Is dat de bbox4? Of de bbox3?
⁶Open eens een browser bvb. Chrome of firefox of opera .....
Type in de zoekbalk het adres 192.168.1.1
Wat gebeurt er dan?
1 maand klant dus volgens mij is het een “internet box” die je kunt bereiken via myproximus en dit zowel via de myproximus-app alsook via de myproximus webversie → http://myproximus.be/myinternet (← deze link kan je evt ook voor de bbox3 gebruiken)
Het is wel mogelijk dat er eerst een verificatiecode naar je gsm nummer gestuurd wordt vooraleer je verder kan gaan.
Verschillende types van Internet boxen:
Ja dat zal wel zo zijn hé. Je moet het er een beetje allemaal uitsleuren.Komt morgen wel goed met iemand van Proximus.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.