Skip to main content

Sinds deze ochtend een probleem met hele traag internet en disconnects.

Als business klant met de helpdesk gebeld en die hebben een reset uitgevoerd van hun kant.

Kan dus niet meer werken op mijn vaste pc zonder wifi (kan wel via hotspot op telefoon op wifi, maar dat is niet voldoende).

Een technieker dient langs te komen, maar dat kan pas maandag, wat wil zeggen dat ik mijn werk niet kan doen terwijl ik als freelancer contractuele verplichtingen heb en ik op mijn vqst pc dringend zaken moet doen voor mijn winkel.

 

Ben erg teleurgesteld in Proximus …..

Wat is traag bij u? Vraag best aan Proximus welke snelheid zij geven tot aan de modem. Noteer dat ze juridisch wel in orde zijn : ik lees altijd in de contracten dat "tot 100 ...". Dat onbenullig woordje "tot " heeft zijn betekenis. 

Een reset van hun kant : en heb je al een reset gedaan van uw spullen?

Er zijn in de omgeving waar ik woon een aantal openbare gratis hotspots.  Met uw laptop daar naar toe. Soms hoor ik cafebazen dat een klant een ganse namiddag een koffie komt drinken om te surfen . Op café dan maar. 


@Marc_0109

Heb je als business klant dan geen contactpersoon toegewezen gekregen waar je uw probleem kunt melden?

NB: Omdat de PX moderatoren u beter/vlugger zouden kunnen verder helpen:
Noteer in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is).
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. uw vraag vermelden indien je dit wenst of nodig acht.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". 
Meldt het hier zodra dit gebeurd is.


Mijn profiel was behoorlijk goed ingevuld, maar heb nog paar dingen toegevoegd.

Na resetten van mijn modem door Proximus vrijdag had ik totaal geen internet meer.

Helpdesk zei dat ik geen business klant ben, terwijl ik dat wel ben.

Dus vandaag pas een technieker op bezoek gehad. Die heeft de modem vervangen en nu werkt alles prima.

Heb geen klachten over de vriendelijkheid van de helpdesk mensen, noch van de technieker die langs kwam.

 

Is echter frustrerend als business klant dat je niet wordt geholpen zoals het hoort.

En bovendien merkte ik ook nog dat het adres van mijn installatie het het huisnummer is van mijn buren ….. 

 


Bedankt voor de feedback en inderdaad zouden ze bij PX best dit eens corrigeren!

Mijn profiel was behoorlijk goed ingevuld, maar heb nog paar dingen toegevoegd.

Na resetten van mijn modem door Proximus vrijdag had ik totaal geen internet meer.

Helpdesk zei dat ik geen business klant ben, terwijl ik dat wel ben.

Dus vandaag pas een technieker op bezoek gehad. Die heeft de modem vervangen en nu werkt alles prima.

Heb geen klachten over de vriendelijkheid van de helpdesk mensen, noch van de technieker die langs kwam.

 

Is echter frustrerend als business klant dat je niet wordt geholpen zoals het hoort.

En bovendien merkte ik ook nog dat het adres van mijn installatie het het huisnummer is van mijn buren ….. 

 

 


Reageer