Skip to main content

Hallo,

Ik krijg bij het aanmelden op pickx via Android:  Na het aanmelden:

 

“Your Account couldn’t be recognized - it appears that your account is not recognized in our systems - Please try again or log in with a different account”

 

Gelijkaardige issue bij het aanmelden via web:

Na het aanmelden enkele seconden een zwart scherm en dan rechtsonder:

 

“Er is een probleem opgetreden.  Log in om toegang te krijgen tot deze pagina” - dit met eender welke browser.

 

Myproximus login werkt perfect op proximus+, verder geen issues.

 

Kan u dit verhelpen?  Alvast bedankt.

 

Is het mogelijk deze vraag even te bekijken aub?

 

Klantendienst gebeld maar die vinden het probleem niet - ook al lijkt het voor velen al opgelost, hier op het forum?

 

@GeertC 

@Michael V 

@jonathandr 

 

 

 


Ik krijg sinds vandaag - gisteren werkte alles nog perfect - dezelfde melding met de Pickx app op op iPad en iPhone. Kan aanmelden op www.pickx.be maar daar kan ik dan niets bekijken omdat het niet in mijn pack zit. Aanmelden op MyProximus lukt zonder problemen.

Ik ben al jaar en dag klant bij Proximus maar sinds de Android box en de nieuwe Pickx app gaat het steil bergaf vind ik…


@BD75 

FYI: Niemand van PX zelf gaat hier op het forum nog reageren, pas maandag terug.
Kunnen ze u via 080022800 niet verder helpen want die zijn tijdens het weekend wel bereikbaar tot 22u


Reageer