Skip to main content

Sinds ergens vanmiddag (03/08/2024) komen er geen mails meer binnen op mijn skynet adres. Het laatste dat binnenkwam was om 13:37.

Sinds 9 uur vanmorgen begonnen de problemen. Op mijn Android mail kwamen mails binnen zonder onderwerp en zonder inhoud, die van mijzelf leken te komen. Op webmail en in outlook waren die wel leesbaar, maar ze werden traag geladen.

Mails die ik als test naar mijn skynet adres stuurde vanuit Gmail kwamen niet aan.

Mails versturen vanuit mijn skynet adres in outlook (via relay.skynet.be) gaat wel. Maar een cc aan mijn skynet adres komt niet aan (net als alle andere test mails die ik heb verstuurd naar mijn skynet adres).

Is er een algemeen probleem met de mailservers van proximus/skynet??

Best mogelijk. N.a.v. jouw topic heb ik testmail verstuurd van gmail naar mijn Skynet en mijn proximus mail. Die komen ook maar niet binnen, niet via Thunderbird, niet via webmail (diverse browsers)
Ik heb nochtans gisteren (of eergisteren?) wel mail ontvangen, dus een serverprobleem zou best kunnen.

Een jaartje geleden waren er identieke problemen en toen lag het aan de PX servers dacht ik.
Misschien dat iemand meer weet?

Zit met hetzelfde. Testmail gestuurd en nog niet aangekomen 🤔 Testmail naar mijn iCloud wel aangekomen. Alle 2 verstuurd van mijn skynet adres 🤔

Idem hier.
Met mijn skynet adres verzonden aan gmail (komt aan) en skynet/proximus (komt - nog - niet aan)

Hier ook eens getest met gmail en komt onmiddellijk binnen op skynet mail adres, dus het zal niet algemeen zijn, zal mss afhangen via welke mail servers je bediend wordt!

in het weekend durven ze wel eens vlug klein onderhoud doen en nee ze verwittigen u daar niet altijd direct van ;-)

Heb net nog een testmail gestuurd vanuit iCloud en deze komt niet op skynet aan 🤔 vreemd. Welke server heb jij dan Martin 🤔

Nu (17:28, nog steeds 03/08/2024) kwam een cc: aan mijn skynet adres wel meteen in mijn mailbox terecht. Er zijn ook wat mails binnengelopen die enkele uren geleden werden verstuurd.

Het “klein onderhoud” of wat het ook was, is misschien stilaan afgerond?

Heb net nog een testmail gestuurd vanuit iCloud en deze komt niet op skynet aan 🤔 vreemd. Welke server heb jij dan Martin 🤔

@Antoon1 ,
Daar kan ik niet direct een antwoord op geven via de welke weg ik juist bediend wordt.

Net een Testmail gestuurd en het is weer in orde 😉👍

Hier ook trouwens.
Toch een serveronderhoud dan?

Wat inderdaad nog gebeurd tijdens de weekends als ze kleine aanpassingen moeten doen.

Reageer