Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
De ideale categorie om Proximus te contacteren in geval van vragen
Recent actief
Wij hebben vorige week een decoder V7 ontvangen, maar zijn absoluut niet tevreden.Beeld en geluid lopen niet synchroon. Soms is het verschil klein, soms ettelijke seconden. Ook bij opnames is dit het geval. Wanneer we van opname teruggaan naar live TV gaan, is het verschil nog groter.De decoder is aangesloten met de nieuwe kabels die in de doos zaten.De modem staat op het eerste verdiep, de TV en decoder beneden, via powerline adapter die met onze V5 perfect werkte.Ik las dat veel mensen problemen hebben met de V7. Zijn er nog V5 decoders te verkrijgen?
Het gaat om https://www.proximus.be/nl/id_f_cr_contact_proximus/particulieren/r-orphans/forms/e-mail-sturen-naar-proximus.htmlDe foutmelding na versturen is:Formulier is tijdelijk onbeschikbaarProbeer het later nog eens
Hallo,Ik heb al jaren geen internetverbinbing op mijn smartphone van zodra we de grens overgaan.Al alles geprobeerd, werd ook al nagezien door Proximusmedewerkers maar niemand weet een oplossing.Sinds enkele maanden nieuwe telefoon, nieuw abonnement (ging hiermee opgelost zijn), maar nog altijd hetzelfde probleem.Graag een oplossing.Grts.
Hallo,Sinds deze week plots een aangepaste layout. De geselecteerde optie word nu met een witte kader aangeduid.Smaken verschillen maar wij vinden het lelijk en terug naar de jaren 90... 🤪
Vanaf vandaag staat er geen HD meer in het logo van ZDF van het HD kanaal, andere zenders van de ZDF tak hebben dit ook al aangepast, de SD versies van deze zenders zijn al verwijderd of gaan verwijderd worden zodat de HD vermelding niet meer nodig is en mensen deze zender automatisch vinden via satelliet.ook zal zit merkbaar zijn bij de providers dat deze zender aanbieden.Bij proximus zal je dus niet meer kunnen zien of je de HD of SD versie hebt mits het vermeld wordt in de zender naam.
Ik krijg al een tijdje korting als trouwe klant, 5 euro per maand. Op de factuur van deze maand zie ik dat de korting niet meer is toegepast. Ik heb nog altijd hetzelfde abonnement. Kan de korting terug toegepast worden?
Hallo, Vraagje waar mogelijks iemand iets op weet.Ik heb momenteel de MEGA Fiber 500/500, die in het Flex pakket zit.Fiber tot in de garage een cat6 kabel naar de bbox en dan een cat6 kabel naar de switch. Aan mijn computer haal ik met de Ookla test met moeite aan 200 mbps? Dit kan toch niet correct zijn. Groeten,
Beste,Mijn afstandsbediening voor de decoder werkt niet meer, ondanks vernieuwde batterijen.Kan ik een andere van jullie krijgen?Alvast bedankt,Jeddens Leni
Ik kan de instellingen via de app van Proximus en de website niet instellen omwille van volgende foutmelding: Kan iemand van de Proximus medewerkers hier naar kijken voor een oplossing?@HeidiE @tina.b @HadewychT @DaisyS
Sinds de Franse overheid haar landgenoten heeft aangeraden hun Internet/TV Boxen* uit te schakelen, hebben heel wat van jullie contact met ons opgenomen om te vragen of jullie hetzelfde moeten doen.Het uitschakelen van toestellen is uiteraard de meest energie-efficiënte oplossing, maar er zijn alternatieve oplossingen, zoals de eco-stand-bymodus (sluimerstand), die je internet- en tv-ervaring minder verstoort en je daarnaast toelaat je energiefactuur te drukken.We zetten even alles op een rijtje zodat je een weloverwogen keuze kunt maken.Mag ik mijn Internet Box (of b-box) uitschakelen als ik hem niet gebruik?Als je beslist de box uit te schakelen, moet je er uiteraard rekening mee houden dat alle toestellen die erop zijn aangesloten geen toegang meer hebben tot internet en dat voor sommige zal worden overgeschakeld op mobiel dataverbruik. Zorg er dus voor dat je vooraf een compleet overzicht hebt van alle toestellen die erop aangesloten zijn.Wanneer je hem weer aansluit, moet de Inte
Hallo,Sinds enkele dagen hebben wij een Giga Fiber pack. Ik had in tussentijd (lang verhaal, maar wij hebben enkele weken moeten gebruik maken van een 4G router) de ZenWiFi Pro ET12 aangekocht, dit om het Wi-fi bereik serieus te verbeteren (nieuwbouwwoning). Wij beschikken tevens over UTP-aansluitingen in de woonkamer en 3 slaapkamers + zolder (waarvan er twee zijn aangesloten op de ET12’s). De Asus staat dan ook geconfigureerd om via een ethernet backhaul te werken alsook staan ze in de AP modus (dus niet router). Mijn vraag is nu of ik zowel de Internet Box+ als de Asus allemaal samen kan laten werken om één netwerk te vormen? Dit omdat ik dan niet nog een extra ET12 zou moeten aankopen (er staat nu 1 in de woonkamer en 1 op de verdieping). Ik heb al eens geprobeerd om de SSID van de Box+ te wijzigen naar die van de Asus (incl. zelfde wachtwoord) en dat werkt precies, al ben ik hier niet zeker van. Ik heb reeds deze en deze topic gelezen, maar dat is als je de Box+ volledig wilt omze
Vandaag nieuwe decoder V7 aangesloten. Alles werkt.Ik heb de audio aan mijn radio versterker aangesloten met een optische audiokabel(SPDIF) .Probleem: de radio werkt alleen maar als de TV aanstaat. Zet ik tv AF en enkel de decoder AAN (zoals ik het in het verleden met vorige decoders altijd heb gedaan) dan werkt de radio niet meer. Het kan toch niet de bedoeling zijn om TV aan te zetten om radio te beluisteren?????Een hele dag TV aanzetten die 700W verbruikt om radio te beluisteren in deze energiearme tijden!!!
Vreselijk die helpdesk van Proximus. Ik heb nog nooit zo'n hoop onbekwame medewerkers bij elkaar gehoord.Ze verstaan je nooit, behandelen of je een kind van 3 jaar bent, sturen je het hele internet rond.Een oplossing hebben ze nog nooit gegeven, kunnen ze ook niet. Uiteindelijk heb ik mijn e-mailprobleem zelf opgelost, die veroorzaakt zijn door een technisch probleem bij Proximus.10 dagen heb ik gechat en gebeld, van kastje naar de muur gestuurd, meermaals werd het gesprek beëindigd. En je kunt nergens terecht om een klacht neer te leggen. In die 10 dagen ben ik alle dagen opgebeld geworden en heb mails ontvangen voor fiber.Er kwamen zelfs twee jonge mannen aan de deur 1 met mantel van Proximus en zijn collega met mantel van Woonhaven.Zonder te bellen direct in de gang? Vol leugens, waar 2 van onze kwetsbare bewoners zijn ingetrapt.Na dat wij hier al 1,5 jaar dagelijks de last ondervinden van het aanleggen van fiber.Straten worden tot 3 keer toe opgebroken, storingen zijn dagelijkse ko
Ik heb het 'WAN Connection Type: PPPoE' ingesteld en de juiste gebruikersnaam en wachtwoord opgegeven. Ik heb de VID: 10 ingesteld voor internet en VID: 30 voor LAN-poort 3. Als ik de tv-decoder op LAN-poort 3 aansluit, zegt hij dat er geen internetverbinding is. Wanneer ik hem aansluit via LAN-poort 2, zegt hij dat ik de tv-diensten niet kan bereiken. Wat moet ik nog meer doen?
Sinds de recente update is "verder kijken " verdwenen in mijn opnames. Bij de opnames staat wel n rode balk bij n bekeken opname maar ze start altijd helemaal opnieuwe
Sedert enkele maanden stel ik vast dat sommige mails naar @proximus.be niet binnen komen of met meer dan een dag vertraging. Ik zie dat wanneer iemand via reply all reageert en mijn mailadres in cc staat. Soms krijg ik de oorspronkelijke mail nooit of met meer dan een dag vertraging. Verstuurde mails via het proximus mailadres staan in postvak uit en komen nooit aan. Dit is geen eenmalige vaststelling, maar gebeurt nu en dan het laatste half jaar. Klopt het dat proximus die zekerheid niet kan bieden?
Hoi, Ik heb net extra geld uitgegeven voor een galaxy watch 6 met lte in plaats van enkel bluetooth, omdat ik Spotify wilde tijdens het lopen zonder mijn gsm te hoeven meenemen. Blijkt nu dat het bij proximus niet mogelijk is om dit te gebruiken…Enig nieuws wanneer dit zal mogelijk zijn? Mvg
Geachte, Bij mijn laatste factuur (nr : 7441658501) stel ik vast dat mijn getrouwheidspremie is weggevallen. Graag zag ik deze terug geactiveerd. Met vriendelijke groeten,Christophe Trouvé
Zolang je klant bent bij Proximus heb je toegang tot HLN (my e-press). Als men geen klant meer zou zijn bij Proximus, vervalt het recht hierop. Ontvangt men hier dan een melding van dat men geen digitaal abonnement meer heeft bij HLN of wat is de werkwijze?
Beste,Ik ontvang twee aparte facturaties, één op de vennootschap en één privé.Ik heb echter maar één mailadres, dat is gekoppeld aan de facturatie van de vennootschap. Die facturatie zie ik en kan ik downloaden.De facturatie op privé kan ik echter niet zien omdat blijkbaar het mailadres daar niet aan gekoppeld kan worden. Ik ben dus overgeleverd aan de goodwill van Proximus om de facturatie per post te bezorgen. Maar dat gebeurt zelden waardoor ik plotseling aanmaningen op facturen krijg die ik noot heb gehad.Daarom zou ik graag de aanpassing zien dat ik met mijn mailadres beide facturatie online kan om zo achterstallige betalingen in de toekomst te vermijden.Ik kan dit zelf niet doen want dan krijg ik de melding ‘mailadres is al in gebruik’.Dank hiervoorChristian Chody
kan ik via IP adres toegang krijgen tot mijn internet box, waar vind ik het wachtwoord?
Hallo, we hebben sinds enkele weken een probleem met verder spoelen van opnames. De knop om verder te spoelen blijft soms hangen en dan spoelt hij met 1 tik 7minuten door soms. En als we bvb 1 of 2 minuten verder spoelen dan spoelt hij ineens terug waardoor we heel aantal keer moeten doorspoelen voor hij effectief verder gaat en vaak dezelfde reclame meerdere keren tegenkomen tijdens het doorspoelen.... Nog mensen met dit probleem?
Sinds gistermiddag amper netwerk en internet.Kunnen zelfs soms niet bellen!Storm oorzaak? Geen meldingen op de website, noch nieuws.Wat is er aan de hand!!We zijn een heel gezin dat elkaar niet of met moeite kunnen bereiken.Graag netwerk probleem oplossen!!!
Voicemail of PhoneMail aan- of uitzetten, de beltijd verlengen of je berichtinstellingen (beantwoorden, terugbellen, nieuwe meldingen, enz.) aanpassen?Volg onze stappen.
Op proximus tv krijg ik vervormd kleur zoals in afbeelding, geluid werkt wel normaal. Heb al modem, wifi booster en decoder herstart
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.