Skip to main content

Beste,

Sinds een aantal dagen is mijn toegang tot de artikels van HLN geblokkeerd. Ik heb reeds 30 min met een vriendelijke collega van de service desk aan de lijn gehangen, doch hij kon mij niet helpen. Hij stelde voor om de Chat van Proximus in te schakelen. Ondertussen ben ik al bijna 1uur aan het wachten op een collega om mij verder te helpen via chat. Mijn vraag : Hoe kan ik of kunnen jullie de blokkering opheffen ? Ik ben in een kantoor van Proximus geweest en zij vertelden mij dat Proximus service mij zou verderhelpen.  Ik zou het waarderen mocht er toch iemand mij een correct antwoord of een correcte oplossing kunnen aanreiken. Dank. Met vriendelijke groeten. 

@Els Vl Omdat de PX moderatoren u zouden kunnen beter/vlotter verder onderzoeken, als ze morgen de draad hier terug opnemen:
Indien dit nog niet gebeurd is, noteer in je → ForumProfiel zoveel mogelijk (privé) klantgegevens.
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. uw vraag vermelden indien je dit wenst of belangrijk acht ivm je vraagstelling.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". 
Meldt het hier zodra dit gebeurd is.

@Els Vl Dag Els,  Je kunt het beste alles verwijderen, inclusief de cookies en cache, en vervolgens vanuit My Proximus de setup/installatie opnieuw uitvoeren. Alles is correct geconfigureerd in onze systemen.

Reageer