Sedert 10/10 omgeschakeld naar Proximus (Internet Maxi Fiber, TV, Mobiel). Alle “gewone zaken” werken. Nu wil ik de box (Internet Box V1bis) in Bridgemode zetten en volg hiervoor deze link: https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_router_install/particulieren/support/internet/internet-thuis/geavanceerde-instellingen/je-priverouter-instellen-als-draadloze-router.html
Maar al bij stap 3 loopt het mis: “Scroll naar beneden naar Geavanceerde instellingen.”. Ik kan dit niet vinden op MyProximus (enkel PPP Login credentials voor BBOX3 en Configuratie Netwerkpoorten).
Zo te zien zijn er meerdere posts over gelijkaardige problemen op dit forum te vinden.
Ik had hierover al contact met iemand uit Proximus Chat, die vond dat “raar” en zei me nog het volgende (fragment uit chat-gesprek): “Sorry voor het wachten, Volgens onze experten moet het staan in je MyProximus, anders kunnen we een IT sturen tegen betaling”. Dit lijkt mij wel sterk, want proximus heeft zelf alles aangesloten…
Vandaar dat ik eerst even op het forum navraag.
Beantwoord
Kan geavanceerde instellingen via MyProximus niet vinden
Beste antwoord door marcl6008
Ok, ik heb de helpdesk nog eens gebeld. Ditmaal iemand aan de lijn gehad (Nordin) die mijn probleem wél heeft kunnen oplossen mits consulteren van een “back level support”. En dit tijdens het gesprek zelf! Jammer dat ik niet vanaf mijn eerste vraag om hulp deze persoon aan de lijn heb gehad…

This topic has been closed for comments
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.