Skip to main content

Beste,

17 september heb ik deze iphone besteld met webshopnr R4WEBSHOP045924036. 
Wanneer kunnen jullie eindelijk een reeël antwoord geven over de levertijd van dit toestel? Het intussen al bijna een maand en nog blijft het antwoord geduld. Terwijl dit toestel bij andere winkels zonder pre order volgende week al bezorgd kan worden… jullie zouden toch een overzich moeten hebben als je apparaat besteld.. zeer jammer dat het antwoord geduld blijft maar geen leverdatum voor betaalde producten. 

Het is belachelijk... bij mij is dezelfde.... op 18 september besteld.... het beste antwoord dat ik krijgde is dat apple belooft dat tegen eind van de maand alle pre-orders zullen geleverd woorden...


Het is belachelijk... bij mij is dezelfde.... op 18 september besteld.... het beste antwoord dat ik krijgde is dat apple belooft dat tegen eind van de maand alle pre-orders zullen geleverd woorden...

Makkelijk antwoord, zet dan niet dat het product op voorraad is 20 september als dat niet het geval is. Elders heb je deze volgende week in huis maar hier kunnen ze niet eens een antwoord geven wanneer de verwachte levertijd zal zijn. Je kan me niet wijsmaken dat er in geen enkel file bij proximus een overzicht is van levering van producten ook van apple uit.. Zo betaal ik nu voor een abonnement zonder dat ik die kan gebruiken mits die gekoppeld word via esim aan een gsm dat niet op voorraad is, wat een service 👏


@Ldx Het is inderdaad vervelend dat u het bestelde toestel nog steeds niet hebt ontvangen.De toestellen die vervolgens binnenkomen worden onmiddellijk opgestuurd.Wij hebben spijtig genoeg geen zicht wanneer Apple bepaalde toestellen bij ons levert.Groetjes,Joel


@Ldx Het is inderdaad vervelend dat u het bestelde toestel nog steeds niet hebt ontvangen.De toestellen die vervolgens binnenkomen worden onmiddellijk opgestuurd.Wij hebben spijtig genoeg geen zicht wanneer Apple bepaalde toestellen bij ons levert.Groetjes,Joel

Jullie zouden intussen blijkbaar al een lijst hebben had ik gelezen op andere forums, kan daar dan intussen al niet meer duidelijkheid in plaatsvinden? 


@Ldx Er zijn lijsten van toestellen maar dan nog weten we niets meer omdat we geen zicht hebben over welke klanten eerst een bestelling hebben gedaan voor dat type toestel.Als de toestellen binnen komen worden deze onmiddellijk opgestuurd.Het is geduldig afwachten op het bericht van levering.Ik begriip volkomen uw ongenoegen en dat het  niet plezant is om in het ongewissen te blijven.We hadden het zelf ook liever anders gehad.Excuses nogmaals.Groetjes,Joel


Reageer