Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
De ideale categorie om Proximus te contacteren in geval van vragen
Recent actief
Beste,Sinds een aantal dagen is mijn toegang tot de artikels van HLN geblokkeerd. Ik heb reeds 30 min met een vriendelijke collega van de service desk aan de lijn gehangen, doch hij kon mij niet helpen. Hij stelde voor om de Chat van Proximus in te schakelen. Ondertussen ben ik al bijna 1uur aan het wachten op een collega om mij verder te helpen via chat. Mijn vraag : Hoe kan ik of kunnen jullie de blokkering opheffen ? Ik ben in een kantoor van Proximus geweest en zij vertelden mij dat Proximus service mij zou verderhelpen. Ik zou het waarderen mocht er toch iemand mij een correct antwoord of een correcte oplossing kunnen aanreiken. Dank. Met vriendelijke groeten.
Ik heb een pay en go + voor mijn dochter gekocht (er was een actie). Dus kaartje gekregen, alles lijkt in orde. Echter dan moet je je kaart “activeren”.e-id werkt niet (en op andere websites wel)itsme kennen ze nietof je doet het “snel” via de proximus login, om een login te maken sturen ze een sms naar … juist je telefoonnummer die grappig genoeg geblokkeerd is, want je moet je aanmelden om je pay en go te activeren. ik ben al een uur bezig in het weekend, fantastisch. Dus bellen maar: automatisch menu, voor welk telefoonnummer belt u, ah ja voor het telefoonnummer dat ik wil deblokkeren. Leive stem: deze tel nummer is geblokkeerd, ga naar website blabla om te deblokkeren (daarvoor bel ik net, de website werkt niet), einde menu Dan maar chat: lieve dame: hebt u website al geprobeerd: JAAAAAAAAA en toen viel de chat uit. De stoom komt uit mijn oren. wat een bedroevende service. AI werkt enkel als er in het bedrijf iemand zit met ook een beetje intelligentie hoor.
In onze straat wordt binnenkort fiber aangelegd. Dit door de “The last mile”. Er staat op hun website “Méér dan 60 providers zijn intussen toegankelijk via het open glasvezelnetwerk van The Last Mile!Je kiest dus zelf je ideale mix van snelheid en diensten, en wat je voor je abonnement wil betalen”Is Proximus daar ook bij? Zo niet komt er in de onmiddellijke toekomst nog een ander glasvezel kabel in onze straat. Is ook niet gratis deze aansluiting . Men spreekt van 250 € voor een all-in aansluiting. Dat ga ik echt niet betalen.
Ik heb een nieuwe installatie van sonos era100 en era300. ik krijg deze niet verbonden met de internet box.Ik heb ondertussen de wifi gesplitsts en geconnecteerd op de 2.4 band. maar dat werkt niet.Wat zou nog een reden kunnen zijn van mijn probleem ?
Kennis heeft nieuwe tv gekocht, Hisense ( code 1249 ).Heb eerst de afstandsbediening Proximus teruggezet op fabrieksinstellingen.Dan de afstandsbediening universeel gemaakt, via de gewone procedure lukte het niet, maar wel met de code van de tv ( 1249).Aan en uit, zappen en pauze werkt allemaal maar volume lukt niet op afstandsbediening Proximus.Dan een vreemd probleem bij het indrukken van de knop ext….krijg dan het menu van de tv Hisense instellingen, dus aanpassen beeld, geluid enz...en kan die enkel bewerken met afstandsbediening tv Hisense.Moet dan wel de tv uitzetten en terug aan, want kan anders niks meer doen.Nog vreemder is als ik met de afstandsbediening Hisense wil werken lukt alléén de volumeknop en niks anders. Evenmin aan en uit.Heb reeds veel afstandsbedieningen universeel gemaakt maar dit probleem nog nooit tegen gekomen.
Sinds begin vorige week is het tweede WiFi adres in mijn WiFi adressen verdwenen.namelijk WiFi-5.0-B6A3. ik kreeg plots geen verbinding meer, modem rebooten en ik had terug verbinding maar tweede adres was verdwenen. Wat is er gebeurd?
Beste,Zou U ons een laatste update kunnen geven over de E-sim ondersteuning voor (Apple) Smart watches.Ben namelijk aan het overwegen om van provider te veranderen, zeker als er nog geen datum bekend is.
Wie tv-programma's wil inhalen zal binnenkort de reclame niet meer kunnen doorspoelen | VRT NWS: nieuws Reclameblokken niet meer doorspoelen op tv: wat betekent dat voor jou en waarom doen de zenders dat? | VRT NWS: nieuws (10 augustus 2021) Eén minuut verplichte reclame DPG Media en SBS introduceren het aangepaste reclamemodel als eerste voor hun zenders VTM, VTM 2, VTM 3, VTM 4, VTM GOLD, Play4, Play5, Play6 en Play7. In een latere fase volgen één, Canvas en de andere Belgische zenders. Het aangepaste tv-reclamemodel bestaat uit twee componenten: Opnames van hun programma’s zullen starten met een reclameblok van één minuut dat niet kan doorgespoeld worden. De reclameblokken in het opgenomen programma kunnen wel nog steeds doorgespoeld worden. Voor Terugkijk TV (programma’s tot zeven dagen terug opvragen) kan de reclame in het programma niet doorgespoeld worden.( cfr:. techpulse 10 augustus 2021)reclame doorspoelen - Google zoeken reclame doorspoelen niet meer mogelijk - Google zoek
Enkele weken geleden nieuwe TV decoder v7 gekregen van Proximus. Van in het begin werkte de decoder slecht bij het opstarten. Het duurde telkens 5 à 10 minuten alvorens het beeld stabiel bleef. Foutmeldingen P004 en P006. Vele telefonische contacten met Proximus operatoren ( 4 - 5 maal gebeld), telkens andere persoon aan de lijn, telkens opnieuw zelfde uitleg gedaan, telkens opnieuw dezelfde resets gedaan tot ik er genoeg van had en een dringende oplossing eiste. Een paar uur na mijn laatste telefoon stond er plots een technieker aan de deur. Na 3 weken over en weer getelefoneer was het probleem in 5 minuten opgelost ... nieuwe decoder geplaatst en klaar.Besluit: - onvoldoende performante service telefonisch contact - operatoren weten niet van mekaar wat de vorige geprobeerd heeft (gebrek aan historiek) - operatoren zouden sneller een technieker ter plaatse moeten sturen - deze slechte service doet mij nadenken over overstap naar de concurrentie.
Gezien we recent een android tv “upgrade” ontvangen hebben waarover we helemaal niet tevreden zijn overwegen we het tv abonnement op te zeggen en over te stappen naar puur netflix via internet: Graag had ik geweten wat ervaringen hiermee zijn en waar ik rekening moet mee houden. We zouden wel het internet en telefonie abonnement dan behouden.Voor de problemen met die android box heb ik al afdoende contact met support gehad deze vraag is nu puur over een overschakeling naar netflix.
Bij afspelen van een opgenomen programma moet de decoder tot 3 maal toe herstart te worden wegens blokkering van de decoder. Wat is de oplossing?
Ik probeer een e-mail naar meerdere (10tal) adressen tegelijk te verzenden. De mail komt wel in mijn vak ‘verzonden’ terecht, maar komt blijkbaar niet aan op de bestemmelingen… Komt ook niet toe als de mail verzonden wordt naar slechts 5 adressen. Is dit normaal???
Heb zitten zoeken in My Proximus maar niets gevonden.Het gaat hier enkel om mijn vaste lijn, rest (internet + TV ) blijft behouden.
deze mail gekregen vanpalikenoreply@free.freebuiten het email adres waarvan het verstuurd is , lijkt het heel goed op proximusmaar niet van hun, dus opgelet Beste klant, We hebben vernomen dat je e-mailaccount binnenkort wordt uitgeschakeld, tenzij je je toegangscode bevestigt. Om dit te voorkomen, verzoeken we je om je toegangscode zo snel mogelijk te controleren en te valideren. Klik op de onderstaande link om je toegangscode te bevestigen: Klik hier Als je vragen hebt, neem dan gerust contact op met onze klantenservice. Het Proximus-team Alle rechten voorbehouden, © 2024 Proximus Uitschrijven Wettelijke vermeldingen Privacy Proximus NV van pu
Beste,17 september heb ik deze iphone besteld met webshopnr R4WEBSHOP045924036. Wanneer kunnen jullie eindelijk een reeël antwoord geven over de levertijd van dit toestel? Het intussen al bijna een maand en nog blijft het antwoord geduld. Terwijl dit toestel bij andere winkels zonder pre order volgende week al bezorgd kan worden… jullie zouden toch een overzich moeten hebben als je apparaat besteld.. zeer jammer dat het antwoord geduld blijft maar geen leverdatum voor betaalde producten.
Sedert 10/10 omgeschakeld naar Proximus (Internet Maxi Fiber, TV, Mobiel). Alle “gewone zaken” werken. Nu wil ik de box (Internet Box V1bis) in Bridgemode zetten en volg hiervoor deze link: https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_router_install/particulieren/support/internet/internet-thuis/geavanceerde-instellingen/je-priverouter-instellen-als-draadloze-router.htmlMaar al bij stap 3 loopt het mis: “Scroll naar beneden naar Geavanceerde instellingen.”. Ik kan dit niet vinden op MyProximus (enkel PPP Login credentials voor BBOX3 en Configuratie Netwerkpoorten).Zo te zien zijn er meerdere posts over gelijkaardige problemen op dit forum te vinden.Ik had hierover al contact met iemand uit Proximus Chat, die vond dat “raar” en zei me nog het volgende (fragment uit chat-gesprek): “Sorry voor het wachten, Volgens onze experten moet het staan in je MyProximus, anders kunnen we een IT sturen tegen betaling”. Dit lijkt mij wel sterk, want proximus heeft zelf alles aangesloten…Vandaar dat ik e
Hallo, Ik heb een afbetalingsplan gekregen. Dit staat ook in de app. Ik heb geen verdere informatie gekregen over wanneer exact en hoe (rekeningnummer, referentienummer) ik nu kan betalen?
Hallo,Vandaag kreeg ik een email van ProximusForYou <proximusforyou@proximus.com> dat ik een Samsung Galaxy Book 4 kan winnen. (zie screenshot hieronder)De ‘link’ in de mail verwijst naar : https://www.proximus.be/hotdeals/form/2024W08_WINNERS_Galaxy_Book_4 waar je terecht komt op een inlogpagina voor je Proximus login.De vraag is : is dit echt of phishing ?
Hoe komt het dat ik de iPhone 16 pro niet kan bestellen? Er komt steeds op na lang laden technisch probleem en dan moet je het terug bel formulier invullen dat ook niet gaat 😒 want ook hier krijg je een melding tijdelijk onbeschikbaar. Wanneer gaat dit opgelost zijn?
Hallo, we hebben sinds kort Proximus en sindsdien werken sommige apparaten niet meer via smartphone e.d. Nu heb ik reeds uitgevist dat het probleem zich vermoedelijk zou stellen bij het gegeven 2.4 en 5 ghz.Op het toestel zelf kan ik de keuze niet maken dus ben ik op zoek gegaan of ik de keuze kan maken via mijn modem om enkel 2.4 ghz te gebruiken, want ik vermoed dat het probleem zich stelt in de automatische keuze tussen beide. Ik vind via de online acces op de modem wel de info terug over beide kanalen, maar kan ik de 5 ghz ook uitschakelen? Alvas bedankt, Tom
Heeft er iemand toevallig nog een handleiding van de oude analoge wandtelefoon Belgacom Selection 100? We zouden graag weten hoe we gespreksvolume kunnen aanpassen.
Als ik opgenomen programma’s bekijk, dan stopt de TV steeds om 22u stipt ! Telkens opnieuw, na een 5-tal minuten start het beeld opnieuw !ook valt de TV minstens éénmaal per week uit. Dan moeten we volledig resetten en na ongeveer 20 min kunnen we opnieuw TV kijken is dit normaal ??? Bij ons in de straat, met veel Proximus klanten , heeft niemand dit al meegemaakt ! idee : overschakelen op Telenet ??
Beste medewerker van Proximus,Ik hoop dat u iets voor ons kunt betekenen in het onderstaande verhaal.Al 2.5 maand wachten wij op een aansluiting met fiber voor internet, TV etc. De 1e keer dat er iemand kwam was 2-8. Door een misverstand met onze huurbaas ging de aansluiting toen niet meteen door. Na vele telefoontjes en bezoeken aan de Proximusshop zou de aansluiting plaatsvinden op 27-8, daarna 5-9 en vervolgens op 13-9. Al die keren de hele dag thuis gewacht maar zonder tegenbericht kwam niemand opdagen Weer vele telefoontjes later zou de aansluiting op 19-9 plaatsvinden. Er verscheen een technicus maar die concludeerde dat er eerst een lasser moest komen Vervolgens wachten op een nieuwe afspraak en die zou uiteindelijk 15-10 plaatsvinden. Ondanks heldere communicatie dat er een lasser moest komen verscheen er toch weer een technicus en die kon natuurlijk niets doen Vervolgens krijg ik bericht dat ze een nieuwe afspraak gaan plannen met….. opnieuw een technicus???? Wij hebben al zov
ik ben overgeschakeld op proximus mail. moet ik dan outlook (accounts) verwijderen van mijn PC ?
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.