Skip to main content

We hebben een eind geleden een woning gekocht van een familie lid en op aanraden van de Proximus klantendienst is dit gebeurd aan de hand van een overname. Expliciet de vraag gesteld bij de overname of de we dan voldoen aan de voorwaarden voor een 55” TV voor €99. Perfect mogelijk als antwoord gekregen.

nu zijn we een dikke twee maand en een hoop telefoons naar de klantendienst verder en nog steeds niets. Nochtans had ik enkel een GSM abonnement bij Proximus voor de overname. Nu heb ik een TV, Internet en GSM product als afname. Maar bij m’n laatste telefoontje kreeg ik te horen dat de TV toch niet mogelijk is bij een overname.

Bij ieder telefoontje naar de klantendienst krijg ik wel een ander verhaal. Graag krijg ik de nodige verduidelijking en oplossing via deze weg.

@Michielvanwel Omdat de PX moderatoren u zouden kunnen beter/vlotter verder helpen, als ze morgen hier de draad terug opnemen: Noteer in je → ForumProfiel zoveel mogelijk (privé) klantgegevens. In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info vermelden of belangrijk acht i.v.m. je vraag. Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". 
Meldt het hier zodra dit gebeurd is.

@Michielvanwel 

ik zie een Apple TV toegevoegd?

groeten

Tina

@Michielvanwel Omdat de PX moderatoren u zouden kunnen beter/vlotter verder helpen, als ze morgen hier de draad terug opnemen: Noteer in je → ForumProfiel zoveel mogelijk (privé) klantgegevens. In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info vermelden of belangrijk acht i.v.m. je vraag. Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". 

is gebeurd, geen idee waar ik een ticketnr of dergelijke kan vinden.

@Michielvanwel 

ik zie een Apple TV toegevoegd?

groeten

Tina

klopt. Die had ik ook nodig maar staat volledig los van deze kwestie.

@Michielvanwel Vind je dit ticket nummer dan niet terug op Proximus+/myproximus-app onder “Opvolging” of via webversie =  http://myproximus.be.

@Michielvanwel Vind je dit ticket nummer dan niet terug op Proximus+/myproximus-app onder “Opvolging” of via webversie =  http://myproximus.be.

ik denk dat het gaat om:

R000000110000WEOA8

R000000110000WDMT1

Referentie van je vraag: 2459131664

geen idee waarom bij die laatste plots de bestelling van m’n apple tv is toegevoegd, staat volledig los van deze kwestie. 

Dag ​@Michielvanwel bij een overname neem je een bestaand contract van een actief klantnummer over, er worden dus geen nieuwe diensten/producten geactiveerd.

Bijgevolg kom je dan ook niet in aanmerking voor promoties die enkel van toepassing zijn voor nieuwe klanten en/of nieuwe activaties van diensten/producten.

Dag ​@Michielvanwel bij een overname neem je een bestaand contract van een actief klantnummer over, er worden dus geen nieuwe diensten/producten geactiveerd.

Bijgevolg kom je dan ook niet in aanmerking voor promoties die enkel van toepassing zijn voor nieuwe klanten en/of nieuwe activaties van diensten/producten.

Nochtans is deze overname gebeurd na telefonisch contact met jullie. Ik heb expliciet nagevraagd of we dan nog aan de voorwaarden voldeden voor vermelde promotie en dit is expliciet bevestigd door de Proximus klantendienst. 

Indien we het best via nieuwe diensten hadden gedaan om aan de promotie voorwaarden te voldoen hadden we dit simpel weg gedaan maar dit is ons niet meegedeeld.

Uiteraard geen enkel neergeschreven bewijs te vinden in de myproximus opvolging van het telefonisch contact waarbij vermeld word dat de promotie geen probleem is bij overname.. 

Wat kan er nog gebeuren om deze situatie recht te trekken? 

@Michielvanwel ik maak dossier 55871867 voor onze achterliggende dienst die nakijkt en je verder zal contacteren.

Reageer