Skip to main content
Vraag

Meerdere e-mails selecteren

• 12 januari 2025
  • 5 reacties
  • 50 Bekeken

jowantje
Forum|alt.badge.img+1

Hoe kunnen meerdere opeenvolgende e-mails worden geselecteerd voor verwijdering? Moeten die één voor één geselecteerd worden? Met het indrukken van de shift of ctrl toets lukt dit blijkbaar niet...

This topic has been closed for comments

5 reacties

Martin
  • 32927 reacties
  • 12 januari 2025

Als het in webmail is die je bedoelt dan kan je dit door de eerste te deleten mail aan te vinken en dan shift ingedrukt houden terwijl je de laatste mail aanvinkt van de opeenvolgende mails die je wil deleten. 

NB: bij nog eens voor de zekerheid getest in webmail en dit werkt toch zo bij mij.

jowantje
Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Practitioner
  • 80 reacties
  • 12 januari 2025

Had dit reeds uitgeprobeerd, maar dit werkte bij mij niet. Thans eens de volgorde van de mails gewijzigd naar de oudste eerst. Nu werkt het blijkbaar wel. De wegen van de webmail zijn dus ondoorgrondelijk...

Martin
  • 32927 reacties
  • 12 januari 2025

Wie weet als je terug schakelt naar nieuwste eerst dat het dan ook zal werken bij u!

jowantje
Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Practitioner
  • 80 reacties
  • 12 januari 2025

Ja, nu lukt het inderdaad! Bedankt voor de feedback. Hopelijk komt er eens een deftige oplossing voor de webmail, die een einde stelt aan de voortdurende problemen en ongemakken...

Mutlie
  • 1884 reacties
  • 12 januari 2025

@jowantje 
Een tip: op je pc gebruik je beter Thunderbird. Ik gebruik dat al jaren tot mijn volle tevredenheid. Tot nu toe nog nooit enig probleem, hoe klein ook, ondervonden. Het werkt gewoon.
Als er al een (tijdelijk) probleempje was lag het ook altijd aan een server, niet aan Thunderbird.
Je kan er meerdere mailaccounts (gmail, skynet, …) mee  opvolgen.
Thunderbird is ondertussen ook voor Android beschikbaar maar dat heb ik nog niet getest.
Maar het staat je natuurlijk vrij webmail te blijven gebruiken en je eraan te blijven ergeren 😉