Skip to main content
Antwoord

Activatie bellen via wifi, Samsung S23FE

  • December 10, 2024
  • 4 reacties
  • 103 Bekeken

Probleem met bellen via wifi, dat niet werkt op toestel Samsung S23FE van mijn echtgenote. Op dit toestel staat alles juist ingesteld, zoals op mijn oude Samsung, waarop het wel werkt. Heb al een paar keer contact gehad met de klantendienst. Functie bellen via wifi zou op het (pay and go) nummer van mijn echtgenote nog niet actief zijn. Casenummer is aangemaakt, ze zouden terugbellen, maar niets meer van gehoord. Vandaag nog eens contact gehad met de klantendienst maar nu sturen ze door naar de winkel om data te activeren. Dus antwoord totaal naast de kwestie. Hopelijk hier meer geluk.

 

Beste antwoord door Peter 3300

Update: na heel veel geduld en de juiste persoon is het gelukt. Was dus iets niet geactiveerd op het nummer. 

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

4 reacties

Martin
  • December 10, 2024

@Peter 3300  moeste je in je → ForumProfiel in het veld "Ticket" dit casenummer nog niet vermeld hebben, dan best daar ook toevoegen voor de Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". Meldt het hier zodra dit gebeurd is.


  • Auteur
  • Apprentice
  • December 10, 2024

@Peter 3300  moeste je in je → ForumProfiel in het veld "Ticket" dit casenummer nog niet vermeld hebben, dan best daar ook toevoegen voor de Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". Meldt het hier zodra dit gebeurd is.

Bedankt voor de info. Is gedaan.


  • Auteur
  • Apprentice
  • December 24, 2024

Activatie op dit nummer is nog steeds niet gedaan. Sinds aanmaak van casenummer, niets meer van gehoord.


  • Auteur
  • Apprentice
  • Antwoord
  • January 11, 2025

Update: na heel veel geduld en de juiste persoon is het gelukt. Was dus iets niet geactiveerd op het nummer.