Skip to main content

Hallo

Heb een nieuwe modem gekregen ivm problemen met internet dat regelmatig uitviel.

Maar nu krijg ik op mijn Tv steeds de melding 'onverwacht probleem. Geen verbinding' als ik rechtstreeks wil kijken of zappen. De andere functies van Pickx werken wel. 

Heeft er iemand een oplossing hiervoor?

Hoe is je decoder (welke type decoder is het V5c/V7/V7c) verbonden met de internet box, is dit rechtstreeks met een utp netwerkkabel.

Heb je alles al eens herstart zie hoe → hier

Als het nog niet werkt en je decoder is niet rechtstreeks verbonden aan de internet box met utp kabel, kan je hem dan eens tijdelijk zo verbinden om te zien of het dan werkt.

PS: Indien het niet lukt en omdat de PX moderatoren u zouden kunnen beter/vlotter verder helpen, als ze morgen hier de draad terug opnemen: Noteer in je → ForumProfiel zoveel mogelijk (privé) klantgegevens. In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info vermelden of belangrijk acht i.v.m. je vraag. Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". Meldt het hier zodra dit gebeurd is.

Reageer