Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
De ideale categorie om Proximus te contacteren in geval van vragen
Recent actief
Ik heb een Studio 100 Go abonnement via Proximus. We kijken dit vooral via televisie. Echter is het me opgevallen dat we een heel deel van de content niet kunnen zien via de TV. Zo kunnen we bijvoorbeeld de Maya show wel kijken via de app, maar is deze niet terug te vinden op de TV.Ook niet alle afleveringen staan op TV.De K3 musicals zijn onvindbaar, alsook een groot deel van de films. Hoe komt dit? Kan hier iets aan gedaan worden?
Kan ik mijn korting voor de 12 volgende maanden krijgen op mijn Proximus Pack en gsm abonnement ?
Waarom is mijn factuur in november plots 13 euro duurder geworden?Heb nogthans trouwe korting terug aangevraagd en was goedgekeurd
Sinds 28 oktober is er een nieuwe tv-zender toegevoegd aan ons Pickx-basisaanbod: Home & Garden TV. Home & Garden TV is de interieur- en lifestylezender met een breed scala aan inhoud gewijd aan interieurontwerp en renovatie. De zender wordt aangeboden in het Engels met Nederlandse ondertiteling.Ontdek Home & Garden TV: Aan kanaal 325 in Brussel en Wallonië Aan kanaal 75 in Vlaanderen
Sinds ik een nieuwe router heb, vindt mijn pc (windows 10) mijn netwerk niet meer. Ik zie in de wifi lijst alle netwerken van de buren en via een hotspot op mijn telefoon kan ik mijn pc connecteren. Mijn eigen wifi signaal komt niet in de lijst voor hoewel mijn andere apparaten wel verbonden zijn (en dus uiteraard het netwerk zichtbaar tonen in de wifi lijst)
Ik kan Norton 360 niet installeren op een ARM based processor in windows 11.Norton verwijst naar de microsoft store om Norton te downloaden.Deze versie is niet beschikbaar in België. Hebben jullie hiervoor een oplossing?
Regelmatig, bij opgenomen programma’s, komt er een scherm: onverwacht probleem.Dit scherm valt na een tijdje weg, programma loopt dan verder en stopt enkele minuten later.Dan klikken we weer op “kijken” en programma loopt verder Modem en decoder al paar keer gereset maar helpt niet.Wat is het probleem dan?
Sinds vorige week de nieuwe modem in gebruik. Deze werkt met wifi 6 wat me een uitstekend wifi netwerk geeft. Echter merk ik veel problemen met mijn Android toestellen. Apps die niet laden of blijven laden. Na wat opzoek werk zou het simpel te verhelpen zijn enkele aanpassingen van de modem instellingen. Maar tot op heden nog geen enkel antwoord gekregen van proximus. Nog iemand dit probleem ?
Sinds kort heb ik opnieuw Proximus laten aansluiten. Had in het begin de Fiber genomen maar door vele technische problemen ben ik weg gegaan. Nu zijn deze problemen inmiddels opgelost en ben ik terug opnieuw klant geworden. Dus daarvoor een pluim naar Proximus dat er geen technische problemen meer zijn. Maar nu is het de vraag is mijn download snelheid niet te laag ??? Er word geadverteerd dat ik 8,5 Gbps aan download zou moeten hebben en 1,5 Gbps aan Upload. De upload is goed daar is geen probleem mee maar de download daar heb ik dan wel een groot verschil op. Is dit normaal ? Zoals men ziet in de speedtest is de afwijking naar mijn inziens wel groot in de download. Ik had toch wel op zijn minst 8,2 of zelfs 8,4 Gbps verwacht. Heb een rechtstreekse kabel verbonden aan de BBOX die naar een 10 Gbps switch gaat en vandaar een rechtstreekse kabel naar een Mac Studio die een ethernet aansluiting heeft van 10 Gbps. Ook die instellingen staan correct.
Plots heb ik 205.3 MB verbruik van mijn 250MB op overklaarbare reden. Normaal heb ik elke maand veel MB over. De maand is nog maar pas gestart. Wat is hier de oorzaak?Ik heb een telefoon abonnement van 90min en heb er nog maar 2 min mee gebeld.
Beste,Ik heb 2 weken geleden mijn oude Belgacom PLC adapters vervangen voor Proximus exemplaren omdat ik een uitbreiding nodig had (1 bijkomende adpater) en dat niet zou kunnen met de oude pLC’s van Belgacom. Ik had er 2 willen nemen, maar de man in de proximuswinkel overtuigde mij om er voorlopig 1 mee te nemen (om te zien of alles werkte) en eventueel later een 2de. Vandaag ga ik naar de winkel en krijg ik te horen dat Proximus die niet meer heeft, terwijl daar 2 weken met geen woord werd over gerept. Vanaf wanneer zijn die nu ineens niet meer beschikbaar? Het lijkt erop dat mijn investering voor niets is geweest.Alvast dank
Sinds 1 november 2024 komen mijn emails niet meer toe in mijn @busmail.net e-mailadres (de gegevens van mijn busmail.net staan in het ticket prive in mijn profiel).Ik kan inloggen zonder probleem via diverse mail apps en proximus webmail , doch sinds 1 november 2024 - 00.05 uur komen er geen mails meer toe en verzenden lukt ook niet meer sinds dan. Ik krijg deze foutmelding bij versturen met het @busmail.net e-mailadres : “Verzenden... rapporteert fout (0x800CCC78): Kan het bericht niet verzenden. Controleer het e-mailadres in de accounteigenschappen. De reactie van de server was: 451 #4.1.8 Domain of sender address <xxxxxxxxxxx@busmail.net> does not resolve”Lijkt erop dat de mail server van Proximus de @busmail.net niet meer erkent of heeft uitgeschakeld sinds 1 november 2024.Ik heb niets aangepast in mijn mailprogramma , vermits het ook niet lukt via de Proximus Mail App en Proximus Webmail zit het probleem bij Proximus zelf .Ik gebruik dit email adres sinds 1999 nog uit
Ik heb een vraagje hoeveel is onbeperkt internet ik heb ultra pakket van 8,5 gb volgens de shop het ik max 3 Tb per maand maar volgels my proximus is dat 6 Tb per maand dus ik kan nietmeer volgen
Hoi, Sinds paar dagen heb ik (eindelijk) Fiber ter vervanging van oude koper aansluiting waar ik amper een snelheid van 50/10 haalde.Onmiddellijk gekozen voor het Giga Fiber pack, doch de snelheid is absoluut niet wat ik verwacht had. Dat ik de beloofde snelheid van 2.5Gb/500Mb niet haal, tot daar aan toe, maar aan de Internet Box+ haal ik amper 100Mb/80Mb. Het bizarre is dat ik ook een Fritzbox in Bridge heb aangesloten, en die haalt wel al 480Mb/100Mb, maar dan nog is dit veel te weinig.Kan iemand van Proximus kijken wat hier aan de hand is? Ik heb de indruk dat de snelheid gewoon afgekapt wordt.Volgens het MyProximus platform zou ik trouwens 2300Mb/460Mb moeten halen!Alle testen werden gedaan met bedraad internet (met 1Gb kabel en verbinding), geen andere gebruikers aangesloten en rechtstreeks op ofwel de Internet Box+ of de Fritzbox. Voor Proximus: mijn profiel gegevens zijn ook up-to-date.
Tv box ontvangen na melding vorige oud . Kon wel draadloze tel . gebruiken vroeger . Nu zou ik met SPDIF uitgang tv box wel audio signaal moeten krijgen volgens ik lees . Na tussen schakelen omvormer van digitaal naar analoog . Tv zelf aangesloten naar tv box met de hdmi kabel . Kabeltje en omvormer aangeschaft maar geen resultaat . Kabetje + omvormer getest maar geen resultaat ??? Iemand die dit ook voorhad ? Na 3 uur chatten met asistant enz . steeds uitleg en naam opgeven enz. enz. nog steeds nergens
Ik heb dit al enkele malen gemeld, maar blijkbaar blijkt het nog steeds hetzelfde probleem. Probleem blijft bestaan.
Op de Proximus website staat de werkwijze met korte code. MAAR hoe herkent Proximus die korte code ? Moet je niet eerst bellen naar een nummer ? Alleen die codes indrukken op mijn vast toestel geeft geen resultaat !
HalloWij hebben kennis genomen van de mogelijkheid om de V7 TV Box om te ruilen met de nieuwste generatie met ingebouwde WiFi. Een TV box met de optie om te verbinden met WiFi is voor ons belangrijk omdat wij afhankelijk zijn van een ethernetverbinding via een derde partij extender die onstabiel is. De door Proximus geadverteerde WiFi booster kunnen we niet gebruiken omdat die alleen met de modem kan verbinden die in de garage staat, wat te ver is. (Modem moet in de garage blijven omdat er andere ethernetkabels zijn doorgetrokken naar boven)We gebruiken daarvoor een router van TP-Link in de woonkamer die te ver staat van de televisie, via een ethernetkabel die we mogelijk gaan vervangen met een mesh systeem.Verder hebben we ook de laatste tijd veel problemen gehad met de werking van de huidige TV box.TV-Replay werkt niet (P139), opstarten duurt veel te lang en vaak loopt het ook vast bij enkele acties.Wij zijn geinteresseerd om de nieuwe box eventueel aan te vragen. Zo zijn alle proble
Beste, Op 18/10/’24 werd het voetpad voor onze garage opengebroken om een aansluting te maken voor internet via Mobile Vinkings. Bij het openbreken van het voetpad werd beloofd dat een spoedprocedure aangevraagd werd om de oprit naar onze garage terug vrij te krijgen, dit zou normaal max. 3 dagen duren zei de technieker. Indien de spoedprocedure niet goedgekeurd werd, zou het voetpad zeker binnen 10 dagen hersteld zijn. Na reeds meerdere malen contact te hebben met de klantendienst van Mobile Vikings is het voetpad (en oprit naar onze garage) nog steeds niet hersteld. Bij Mobile Vikings kunnen ze niets anders dan gewoon een update aanvragen. Via de klantendienst van Proximus kunnen we niet terecht omdat we geen rechtstreeks abonnement hebben. Is er via deze weg een mogelijkheid om in contact te komen en geïnformeerd te worden wanneer dit op de planning staat? Alvast bedankt,Niels
Beste, ik ben net veranderd van abonnement, momenteel heb ik een full control abonnement. Sinds deze wijziging krijg ik een foutmelding dat mijn maandelijkse betaling van icloud niet kan doorgaan. Ik heb reeds nagekeken dat betalingen naar derden actief staat. wanneer ik mijn gsm nummer ingeef als mobiele betaalmethode schakel ik over naar een pagina van Proximus om saldo toe te voegen. Dit wil ik niet, ik wil dat mijn betaling elke maand vanzelf gebeurd zoals in het verleden. kunnen jullie dit voor mij oplossen? Bedankt.
Geachte heer/mevrouw,Gisteren heb ik een iPhone 16 PRO Max 256GB in de kleur wit aangeschaft, omdat er op de website stond aangegeven dat deze op dat moment beschikbaar was. Ik heb ook een bevestiging ontvangen, en mijn abonnement is inmiddels actief. Helaas heb ik nog geen track-and-tracecode ontvangen, terwijl op de website stond dat de levering binnen 2 à 3 dagen zou plaatsvinden. Daarom verwacht ik ten minste een track-and-tracecode van Bpost.Hier is mijn bestelnummer: R4WEBSHOP046151289Aangezien mijn abonnement een e-sim betreft en het gebruikte nummer hetzelfde is als dat ik eerder bij Orange gebruikte, is mijn simkaart in mijn oude smartphone niet langer actief. Hierdoor kan ik momenteel geen verificatiecodes ontvangen of mobiel internet gebruiken.Is het mogelijk om mijn bestelling spoedig te ontvangen, of hangt dit volledig af van Bpost?Bij voorbaat dank voor uw hulp.Met vriendelijke groet,Firman Sutrisna
Na vele telefoontjes van Proximus had ik besloten om Fiber gratis te laten activeren en installeren.Op het afgesproken moment komt de technieker langs en weet mij te vertellen dat de aansluiting in de woning, die is uitgevoerd door Fiberklaar, niet comform is. Er wordt mij voorgesteld om de installatie op een latter tijdstip, te vervolledigen tegen een prijs van 85€. Ik ben het niet eens met deze tegenstrijdigheid en start een chat met de klantendienst. Deze chat duurt meer dan 90 minuten om te aanvaarden dat ik de afspraak annuleer. Op de dag dat de afspraak initieel was ingepland ontvang ik een SMS van Proximus met de melding dat de technieker vandaag langskomt. Na nog maar eens een chat met de klantendienst weten die mij te zeggen dat er niks staat ingepland.Op de website van Proximus staat zeer uitdrukkelijk vermeld dat de installatie en activatie van fiber volledig gratis is. Ik sta er dan ook op dat deze installatie en en activatie volledig gratis gebeurd en volgens de regels van
Sinds enkele weken bevriest plots het beeld.Dien alles enkele seconden zonder stroom te zetten en dan werkt terug alles. Eveneens valt internet regelmatig uit.Zijn er nog abonnees die hetzelfde probleem hebben ? Dien ik een nieuwe decoder en modem aan te vragen om dit euvel op te lossen?Bedankt voor de input.
Beste, Ik heb reeds een aantal maar gevraagd via de klantendienst om mijn datum van factuur te wijzigen naar de 10de van de maand. Dit werd mij vorige maand nog bevestigd. Maar nu krijg ik opnieuw mijn factuur veel te vroeg. Wat dus een probleem geeft om tijdig te betalen (Datum uitbetaling loon). Kunnen jullie dit eventueel aanpassen nu? En wat met de factuur van deze maand? Alvast bedankt.
Als syndicus ben ik nu al bijna 4 maanden bezig met Proximus om een degelijke uitleg te krijgen waarom, in godsnaam, de fiber niet door de bestaande leidingen gelegd kan worden?volgens hun uitleg gaat dit niet omdat die kabel breekbaar is. Alles dus via opbouw kabelgoten door het het hele gebouw én door de hele appartementen. Dat laatste ontsiert uiteraard onze nieuwbouw app.iemand nog ervaringen?
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.