Skip to main content
Vraag

fiber

  • 26 januari 2025
  • 2 reacties
  • 50 Bekeken

Hello,

ik kreeg deze week telefoon van iemand die voor Proximus zou werken en die beweert dat de fiber niet tot in mijn appartement kan getrokken worden. Is wel al aanwezig in mijn garage. Hij wilt nu komen kijken om te zien wat het probleem is.

Hoe kan ik nagaan dat deze persoon effectief voor Proximus werkt want ik was zelfs niet op de hoogte van wat hij vertelt.

Dank je wel voor de reactie,

Magali

2 reacties

Martin
  • 32894 reacties
  • 26 januari 2025

Omdat de PX moderator dit zouden eventueel kunnen natrekken morgen.
Noteer in je → ForumProfiel zoveel mogelijk (privé) klantgegevens zodat zij u vlugger in het klantenbestand kunnen terugvinden om je vlotter te kunnen helpen. In het veld "Ticket" kun je nog specifieke/privé info vermelden of belangrijk acht i.v.m. je vraag.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". Meldt het hier zodra dit gebeurd is.


HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 2471 reacties
  • 28 januari 2025

Dag ​@mle2510 kun je zoals ​@Martin aangeeft klantgegevens toevoegen? Wij vragen dan verder voor je na. Groetjes, Heidi