@pvanosta Ik heb je vraag geescaleerd naar de betrokken dienst. Zodra we feedback hebben laten we het u geworden.
@pvanosta de betrokken dienst vraagt het volgende:
Indien deze beschikbaar zijn mag je deze onder je profiel zetten lieft met het betrokken nummer erbij?
Er is geen blokkering voor inkomende internationale oproepen op geen van beide MSISDN’s.
Kunnen er timestamps bezorgd worden zodat we dit aan BICS kunnen voorleggen?
Welke foutmelding krijgen de bellers te horen?
Kunnen onze beide klanten deze bellers uit de VS bereiken (geen zulke calls teruggevonden in de historiek…)
Met onderstaande info heb ik helaas onvoldoende gegevens om een onderzoek te starten.
Alvast bedankt voor bijkomende info
Happy New Year !!
We zoeken de info vanuit de Amerikaanse bellers (wat was de boodschap die ze kregen, timestamps, enz.).
Ondertussen kan ik wel 1 datapunt delen:
Gisteren (2 Januari) om 13u25 probeerde ik een sms te sturen naar een collega in Nederland. Dat lukte NIET vanuit mijn Belgisch nummer (klikken op de blauwe pijl om te zenden, deed niets) en wel vanuit mijn Nederlands nummer.
Het nummer dat ik wilde contacteren was +31 642 40 01 63
@pvanosta Dank je wel, ik geef het alvast door.