Skip to main content
Beantwoord

waar zijn de regionale zenders op aanvraag gebleven via on demand

• 22 januari 2025
  • 7 reacties
  • 174 Bekeken

Forum|alt.badge.img

ik kan geen enkele regionale zender meer opvragen en zie ze  ook niet meer vroeger kon ik het nieuws van tvl atv tvoost enz gratis bekijken nu ineens vind ik deze zenders niet meer terug.

Beste antwoord door Martin

Je zou er toch één moeten vinden want bij de nieuwe software is, in tegenstelling tot de vorige (Postcode) de regionale zender gebaseerd op je aansluitpunt (het aansluitpunt bij de config./opbouw van het DTV profiel).
Hierdoor kan er nog maar één regionale zender beschikbaar gesteld worden.

Vind je die niet terug zowel op decoder en ook niet op picx app of webversie.

Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?

7 reacties

Martin
  • 32890 reacties
  • Antwoord
  • 22 januari 2025

Je zou er toch één moeten vinden want bij de nieuwe software is, in tegenstelling tot de vorige (Postcode) de regionale zender gebaseerd op je aansluitpunt (het aansluitpunt bij de config./opbouw van het DTV profiel).
Hierdoor kan er nog maar één regionale zender beschikbaar gesteld worden.

Vind je die niet terug zowel op decoder en ook niet op picx app of webversie.

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Practitioner
  • 153 reacties
  • 24 januari 2025

ROB TV hebben wij maar je kon vroeger op aanvraag alle regionale zenders het nieuws bekijken die zijn nu weg ik heb een oude decorder want die nieuwe wil ik niet omdat ik dan geen video of dvd kan opnemen van dingen die ik graag wil bewaren.

GeertC
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 2104 reacties
  • 24 januari 2025

@alainhome 

je aansluiting werkt nog met de oudere tv software zie ik. Je zou dus nog meerde regionale zenders moeten kunnen ontvangen. Kan je eens kijken of je RTV hebt?

Geert

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Practitioner
  • 153 reacties
  • 24 januari 2025
GeertC schreef:

@alainhome 

je aansluiting werkt nog met de oudere tv software zie ik. Je zou dus nog meerde regionale zenders moeten kunnen ontvangen. Kan je eens kijken of je RTV hebt?

Geert

RTV heb ik dat is geen probleem maar het menu tv op aanvraag is weg ik kon naar vrt vtm of regionale zenders vroeger gaan en daar het nieuws gratis bekijken het is dat wat ik bedoel.

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Practitioner
  • 153 reacties
  • 24 januari 2025
Dit mis ik vroeger ging dit afbeelding van jaren geleden tv op aanvraag.

Tien
Forum|alt.badge.img+2
  • Grand Master
  • 146 reacties
  • 25 januari 2025

Op het nieuwe platform zijn alle inderdaad “tv op aanvraag”-catalogussen (Kanaal Z, VTM, Play 4, RTBF, VRT Net/Ooit Gemist, regionale zenders,...) weg. Ik weet niet waarom die niet meer beschikbaar zijn gemaakt of ze zijn die gewoon vergeten toe te voegen. Niet iedereen kan effe de programma’s online gaan opzoeken. Het zou beter zijn mocht dat ook op het nieuwe platform beschikbaar zijn.
Bij “regionale zenders” kon je dan van meerdere regionale zenders, ongeacht je postcode of eigen regionale zender, de (meeste) programma’s bekijken.

In Pickx Mix zijn de gratis tv op aanvraag-programma’s van BBC First, MTV, Nickelodeon,...dan weer niet meer per zender maar per genre ingedeeld tesamen met de andere series uit de Pickx Mix-catalogus. Vind ik zelf minder duidelijk. Liever ook een aparte ‘ingang’ per zender. Kan hiervoor ook gezorgd worden?

evebxl
Forum|alt.badge.img+2
  • Guru
  • 128 reacties
  • 27 januari 2025

Waar je zou denken dat een bedrijf als Proximus, toegang tot audiovisuele diensten zou moeten faciliteren, is dit minder en minder het geval. De meeste regionale zenders kunnen wel via internet bekeken worden en ook een deel van hun uitzendingen zijn on demand beschikbaar.

Nog een reden om een laptop op je TV aan te sluiten.

Reageer