Skip to main content
Vraag

Geen bevestigings email voor inruilen defecte tv box mbt bPost RetourSticker

  • 21 January 2025
  • 2 reacties
  • 37 Bekeken

Gisteren defecte tv box v5compact gemeld en vandaag keurig een nieuwe tv box ontvangen van bPost.
Nu willen we de defecte retour zenden, maar hebben geen email bevestiging ontvangen waarin naar verluid de retour sticket voor bpost zouden vinden voor afdruk.
We hebben ook alle mogelijks spam e.d. nagekeken.
Bedankt en Mvg, Herwig

2 reacties

Martin
  • 32765 reacties
  • 21 januari 2025

@Herwig 

Als een  PX moderator morgen terug langskomt kunnen ze u retourlabel opsturen.
Indien nog niet gebeurd: Noteer in je → ForumProfiel zoveel mogelijk (privé) klantgegevens zodat zij u vlugger in het klantenbestand kunnen terugvinden om je vlotter te kunnen helpen. In het veld "Ticket" kun je nog specifieke/privé info vermelden of belangrijk acht i.v.m. je vraag.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". Meldt het hier zodra dit gebeurd is


Luc.M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 1701 reacties
  • 23 januari 2025

@Herwig  Ik zie helaas geen order hiervan. De technische diensten gebruiken ande systemen deze uiteindelijk doorstromen naar de algemene systemen. Volgens mij is dit in orde.