Gisteren defecte tv box v5compact gemeld en vandaag keurig een nieuwe tv box ontvangen van bPost.
Nu willen we de defecte retour zenden, maar hebben geen email bevestiging ontvangen waarin naar verluid de retour sticket voor bpost zouden vinden voor afdruk.
We hebben ook alle mogelijks spam e.d. nagekeken.
Bedankt en Mvg, Herwig
Als een PX moderator morgen terug langskomt kunnen ze u retourlabel opsturen.
Indien nog niet gebeurd: Noteer in je → ForumProfiel zoveel mogelijk (privé) klantgegevens zodat zij u vlugger in het klantenbestand kunnen terugvinden om je vlotter te kunnen helpen. In het veld "Ticket" kun je nog specifieke/privé info vermelden of belangrijk acht i.v.m. je vraag.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". Meldt het hier zodra dit gebeurd is
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.