Skip to main content

Dit is al de 2de keer dat ik dit voorheb. De klantendienst reageert traag. Ik ben rolstoelgebonden en moet dit tijdig voorbereiden allemaal. Kan u dit ASAP in orde brengen aub? Tickets zijn geldig tot juni 2025. 🤷‍♂️

@David De Lil 
Noteer in je → ForumProfiel zoveel mogelijk (privé) klantgegevens zodat  als een  PX moderator morgen terug langskomt u vlugger in het klantenbestand kan terugvinden om je vlotter te kunnen helpen. In het veld "Ticket" kun je nog specifieke/privé info vermelden of belangrijk acht i.v.m. je vraag.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". Meldt het hier zodra dit gebeurd is.


Zonet gedaan. Ik ben benieuwd. Ik hoop ASAP een oplossing te krijgen van jullie.

Ik heb vandaag al meer dan een uur aan de lijn gehangen.

Zoals ik zei, je krijgt filmtickets aangeboden maar de codes werken nooit. 
 

Dat is nu al de 2de keer. Niet zo fijn. En al 15j trouwe klant. 
 

Mvg, David


Dag ​@David De Lil dossier 56015966 is hiervoor al in behandeling, ik vraag om je met voorrang te contacteren. Groetjes, Heidi