Dit is al de 2de keer dat ik dit voorheb. De klantendienst reageert traag. Ik ben rolstoelgebonden en moet dit tijdig voorbereiden allemaal. Kan u dit ASAP in orde brengen aub? Tickets zijn geldig tot juni 2025. ♂️
Noteer in je → ForumProfiel zoveel mogelijk (privé) klantgegevens zodat als een PX moderator morgen terug langskomt u vlugger in het klantenbestand kan terugvinden om je vlotter te kunnen helpen. In het veld "Ticket" kun je nog specifieke/privé info vermelden of belangrijk acht i.v.m. je vraag.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". Meldt het hier zodra dit gebeurd is.
Zonet gedaan. Ik ben benieuwd. Ik hoop ASAP een oplossing te krijgen van jullie.
Ik heb vandaag al meer dan een uur aan de lijn gehangen.
Zoals ik zei, je krijgt filmtickets aangeboden maar de codes werken nooit.
Dat is nu al de 2de keer. Niet zo fijn. En al 15j trouwe klant.
Mvg, David
Dag
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.