Naar aanleiding van een Europese richtlijn schakelen de V7 en V7c TV boxen automatisch naar stand-by na 4u.
Wanneer je de TV box ook gebruikt om, bijvoorbeeld, naar de radio te luisteren, kan dit als hinderlijk ervaren worden. Je kan deze optie dan uitschakelen of aanpassen. Dit doe je als volgt:
Menu - instellingen (tandwieltje rechts bovenaan) - instellingen toestel - apparaatvoorkeuren - voeding en energie
Bladzijde 1 / 1
Een Europese richtlijn ligt dus aan de basis, en niet mijn tv-toestel zoals ik hier al zag verschijnen. Helaas moet dit elke keer bij het aanzetten van de tv weer worden uitgeschakeld, want de aangepaste setting blijft niet bewaard... Kan erg hinderlijk zijn voor wie al eens een live film een kwartiertje terug spoelt (b.v. als er iemand aanbelt) om het gemiste deel in te halen. Als die 4 uur om is, schakelt de box onvermijdelijk uit, en is men ook de uitgestelde film kwijt (en dus ook de ’afloop’)...
Een Europese richtlijn ligt dus aan de basis, en niet mijn tv-toestel zoals ik hier al zag verschijnen. Helaas moet dit elke keer bij het aanzetten van de tv weer worden uitgeschakeld, want de aangepaste setting blijft niet bewaard... Kan erg hinderlijk zijn voor wie al eens een live film een kwartiertje terug spoelt (b.v. als er iemand aanbelt) om het gemiste deel in te halen. Als die 4 uur om is, schakelt de box onvermijdelijk uit, en is men ook de uitgestelde film kwijt (en dus ook de ’afloop’)...
Bizar want deze setting blijft zeer zeker bewaard op de decoder. Heb deze setting al een 3 a 4 jaar uitstaan. Heb je zeer zeker de settings van je TV bekeken? Want bij een TV nieuw uit de doos staat deze optie altijd wel aan (4u of 240min).
@Helga_03 Ik kan inderdaad ook bevestigen dat die instellingen bewaard blijven op mijn V7 (APK-6.158.3/MW-5.7.6.2) decoder.
Kan je dan niet verder kijken als je gaat op je decoder naar “mijn video’s” > “Verder kijken”
@Helga_03 Ook hier blijven de instellingen gewoon bewaard.
Ik kreeg deze modem en decoder twee maand terug nadat denk 2 jaar de modem om de haverklap uitviel dus tv kijken deed ik allang niet meer en de gsm zette ik de 4g op zelfs 3G heel lang want 4g was weg , zou nog compensatie krijgen maar nooit verder iets gezien of gehoord ,ken nog altijd niets van de nieuw modem of decoder en heb paar dagen geen wifi. code gekend , had niets gekregen dus zoek naar ? Ik was ook geen beheerder meer , ben alleen dus ik betaal factuur ,
hele miserie geweest maar ook nu met de tv ik snap die modem niet , weet niet welk ik heb , modem staat recht en decoder is een kleintje
jammer niets uitleg krijg of je codes niet krijgt zoals bij vorige modem had zo plakker met alles erop en kon ik plakken in de keuken
@carmx46
In afwachting van een reactie van een Proximus mdewerker (moderator) op dit publieke forum
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.