Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord in 2018 was
Recent actief
Beste, Ik heb een paar dagen geleden de epic abonnement aangevraagd. Nu is mijn vorig abonnement afgesloten van een ander provider, maar ik heb de proximus simkaart nog niet ontvangen dus ben ik onbereikbaar!
Nieuwe app van proximus tv geinstalleerd,ook reeds een keer verwijderd en terug geinstalleerd. Embleem van chromecast verschijnt niet meer op scherm,waardoor er niet gecast kan worden. Op ipad met vorige versie vóór ios11 werkt het casten nog perfect ( op ipad van vrouw ) Is er hier een oplossing voor of eventueel in de maak? Andere apps zoals stievie,tv vlaanderen werken wel perfect! Wie weet er hier raad? Dank bij voorbaat.
hallo, ik ben het beu.....na zoveel maal PROXIMUS te contacteren en oon Norton geef ik er de brui aan. Na zoveel maal norton te installeren en herinstalleren en iedere keer opnieuw de melding de krijgen om de activeren, terwijl ik wel betaal voor 5 toestellen, geef ik het op. Ofwel helpt Proximus mij, ofwel neem ik een andere internetsecurity.
ik heb een pay&go kaart, maar blijkbaar kan ik hier niet mee op het internet. Hoe kan ik op het internet gaan (geen free wifi)
Vanaf 4 mei zijn alle Waalse regionale zenders, behalve RTC Luik, al zeker in heel Wallonië te bekijken. Eerder was daar al BX1 te bekijken. De aankondiging wordt gedaan dat "overal" en door "alle Proximus TV-abonnees" de zenders kunnen bekeken worden. De vraag is zullen deze zenders ook in Vlaanderen te zien zijn? Aansluitende vraag: hoe zit het met de Vlaamse regionale zenders? Bron: https://www.proximustv.be/fr/info/article/1849709/toutes-les-chaines-regionales-seront-bientot-disponibles-partout-sur-proximus-tv "Dès le 4 mai prochain, les télévisions régionales de Bruxelles et de Wallonie (à l’exception de RTC Liège) seront disponibles partout pour les clients Proximus. À l’heure où presque n’importe quelle chaîne du monde est disponible sur votre téléviseur, ne pas pouvoir regarder la chaîne régionale de la province voisine semble anachronique. C’est pour cette raison que dès le 4 mai prochain, vous pourrez regarder toutes les télévisions régionales gratuitement sur Prox
de oude tv app werkte met chromecast in het buitenland (FR), met de nieuwe lukt opeens niets meer! zelf het chromecast symbool zit niet meer in de app 😓
Hallo, Ik lees in dit forum dat de PLC adapter starter kit hetzelfde is als de devolo 1200+ wifi starter kit. Aangezien er een redelijk prijsverschil is in het voordeel van proximus veronderstel ik dat deze niet identiek zijn? Weet iemand waar de verschillen zitten? Weet iemand of je een proximus adapter in een bestaand devolo netwerk kan integreren?
Mijn simkaart is niet geactiveerd ik heb alles gedaan stap per stap maar het is nog niet geactiveerd help aub!!
3 weken voor onze verhuis, een aanvraag gedaan voor een Proximus aansluiting in onze nieuwe woning. Goed op tijd dus (dachten we). We zijn nu inmiddels 3 maanden verder en er is nog niks gebeurd. We worden aan het lijntje gehouden, krijgen random bevestigingsberichten met data die nooit met ons zijn besproken en als er dan al eens een afspraak vastligt wordt die niet nagekomen en worden we zelfs niet ingelicht dat ze niet zullen komen!! Opgeteld zijn er nu al 8 verschillende datums gecommuniceerd en dat voor slechts één en dezelfde taak. En dan wordt er verwacht om tussen 08:00 en 17:00 thuis te zijn en kunnen ze jou niet eens een richtlijn geven zoals ''voormiddag'' of ''namiddag''. Wij hebben elk al een dag verlof genomen om aan hun vraag te kunnen voldoen, maar we worden gewoon respectloos behandeld. Dit is toch niet normaal? We hebben bij geen enkele andere instelling/organisatie problemen met afspraken maken. Integendeel, bij iedereen waarvan wij reeds een dienstverlening
Ik ben betrokken bij volwassenen opleiding IT. Een leerling, proximusklant, wenst op zijn iPad Proximus TV. De iPad heeft geen SIM kaart. Na installatie en verbonden met WiFi zegt het programma steeds "Oeps er ging iets verkeerd". Inloggen is ok. Wat kan de fout zij? Georges De Smet
Sinds enige tijd krijgen wij regelmatig de boodschap "Onverwacht probleem - geen verbinding". In het begin wachten we even en na enige tijd (soms enkele minuten) is het probleem opgelost en gaat het programma verder. tijdens deze periode blijft het internet en de telefonie perfect verder werken. Na verloop van tijd hebben we echter ontdekt dat indien deze melding op het scherm komt we eenvoudig weg van zender dienen te wisselen om onmiddellijk terug beeld te hebben. Hoezo verbindingsprobleem ???? 2 decoders in huis (waarvan 1 gloednieuw), verbonden via PLC. Alle toestellen reeds meerdere malen in de juiste volgorde gereset / van de stroom gehaald dus daar zou op zich geen probleem meer mogen zitten. Via de website de lijn laten testen en daar is ook geen probleem gemeld.
sinds aansluiting van proximus bij mijn thuis werd aangesloten op 16 febr 2018 en nadat de technieker weg was, wou ik verder werken en normaal geraak ik door een dubbelklik op het RDP icoontje op de virtuele server. Maar dan kreeg ik een melding dat er geen verbinding kon worden gemaakt met het IPadres. Goed dat ik naast proximus ook telenet heb (behouden). een Switch naar telenet modem en het werktte weer. Daarna belde ik support en kreeg een kort reactie: geen support. Wel raar, als ik geen verbinding kan maken met de bbox3v+ en wel met een andere modem, dan moet het toch liggen aan de bbox3v+ ? en zover ik weet is dit toestel van proximus. Waarom dan geen support? Dan ben ik zelf in de instellingen gaan kijken, en vond een instelling over de firewall: hoog of laag, heb dit als test op laag gezet en dan ging de verbinding naar de virtuele server zonder problemen. Alleen opvallend is, telkens ik met proximus internet werk, is mijn verbinding niet van goede kwaliteit.
Hoe moeilijk is het om een email te versturen naar Proximus? HEEL MOEILIJK!!! Vandaar optie forum maar gekozen. Ik ben al mijn Premium Punten kwijt zonder dat men daar mij over heeft bericht. Mijn mobnummer is afgesloten (ook door een misverstand bij Proximus, maar dat vond ik nog niet eens zo erg), maar toen ik mijn account ging controleren, bleken al mijn punten verdwenen. Nu zijn we ook van internet en vaste lijn provider verandert en krijg ik wel een melding dat ik mijn Premium punten nog 3 weken kan inleveren. Maar wat met al die punten die op dit account stonden, ook een heleboel punten (+13.307 en die er nog stonden van de betalingen op dat account) van klantnummer 611912077 (die nu opgezegd is en waar we 3 weken voor gekregen hebben voor de punten) die naar dit account waren opgeschreven? Graag zou ik dat grote aantal punten bij 611912077 bijgeschreven zien worden, zodat wij die nog kunnen besteden.
Beste, Ik heb de nieuwe Proximus Tv app gedownload op 29 april en vanaf zondag werkte deze niet meer. Ik kan dus nog inloggen en de tvgids bekijken, maar live tv kijken is niet mogelijk. Als ik dit probeer blijft het laad icoontje er staan. Dit is op mijn Samsung tablet, mijn buurman kan wel op een gsm kijken. Is er een oplossing? Met vriendelijke groeten, Jacques
Beste, Ik heb een nieuw Familus Pack abonnement aangegaan onder een promotiecode van KBC met nummer KBC10843, zijnde 6 maanden gratis abonnement en installatie van dit abonnement Deze promotie en abonnement zijn aangegaan en bevestigd op 28 september 2017, de installatie is op een nieuw adres gedaan op 6 november 2017. Op 12 november stuurt Proximus een factuur voor de maand november. Na telefonisch contact met de klantendienst, hebben zij kunnen vaststellen dat deze promotiecode niet in jullie systeem is ingegeven en raadde men mij aan klacht in te dienen via dit forum. Men is blijkbaar via deze dienst niet in staat deze promocode alsnog in te geven. Men heeft mij ondertussen uitstel van betaling gegeven tot 20 december 2017, in de hoop dat dit tegen deze datum recht gezet kan worden. Graag deze factuur crediteren en de promotie in gang te zetten. Wil u mij ten spoedigste contacteren en de aanpassing bevestigen. Waarvoor dank. Met vriendelijke groeten Michel Verheyen
Betreft: order - R4WEBSHOP001223210 & klant 621060114 Op 5 juni werd door jullie bevestigd dat deze order/aanvraag werd geannuleerd, wat dienen wij te doen om de terugbetaling te bekomen? Deze werd betaald via kredietkaart.
Ik vroeg mezelf af of het bij iedereen zolang duurt vooraleer ze actie ondernemen om de overschakeling te doen. Ik heb gisterenmorgend op de chat aangevraagd dit dringend te wijzigen, intussen is mijn verbruik buiten pakket al van 24 naar 39 euro gegaan!!! Ook het wijzigen van de favoriete app op MyProximus werkt niet, heb dit ook doorgegeven op de chat maar tot nu toe ook nog niet doorgevoerd???? Ik dacht dat proximus beter was dan telenet, maar bij hen kan je al deze dingen zelf online doen en zijn ook direct actief?
Dit week end heb ik een abonnement besteld met de nokia 7 plus alles bleek te zijn gelukt maar in de bevestiging mail schrijft men juist over een abonnement mobilus m van 26,9 eur en deze heb ik drie maal gekregen , is dit normaal of zijn we weer vertrokken met de problemen . Heb een tuttimus met drie gsm abonnementen
Normaal gezien heb ik een downloadsnelheid van rond de 20Mbps. Sinds gisteren is die snelheid naar rond de 2 gezakt. Kan ik hier iets aan doen of ligt het probleem niet bij mij? Ik hoor graag jullie mening/oplossingen..
Wanneer ik mij aanmeld op de tv-app komt er telkens op mijn scherm: Oeps,er ging iets verkeerd Kan iemand mij hiermee helpen
al zeker zo een 3 a 4 maand heb ik laten weten dat ik mijn punten niet kan inruilen voor filmcredits de rest gaat wel. maar nog steeds is dit niet opgelost. wat is daar eigenlijk gaande? en dan nog iets de panne van gisteren, schadevergoeding zeggen ze maar hoe ga je daar aan geraken ? gelieve nu eens een serieus antwoord AUB
Beste, ik gebruik mijn gsm enkel om te bellen en te smsen niet om te surfen. is er een mogelijkheid om dit uit te splitsen? zijnde bellen, smsen via gsm en data via tablet maar wel in hetzelfde abonnement? alvast bedankt voor uw reactie.
Ik word het hele Proximus gebeuren stilaan beu. Net zoals vorige maand het geval was is mijn internetsnelheid weer naar onaanvaardbare snelheden gezakt, ondanks dat ik "onbeperkt" internet zou moeten hebben, wellicht omdat het "basisvolume" opgebruikt is. Net zoals enkele weken geleden kan ik nog steeds geen GRATIS volumepacks activeren, noch kan ik mijn verbruik raadplegen op MyProximus.... Schijtziek wordt ik van dit hele Proximus gedoe en hoe men meent bij Proximus klanten te moeten behandelen en op te lichten. Ik zou de klantendienst kunnen bellen, mocht Proximus er na ongeveer een maand al in geslaagd zijn geweest om mijn GSMnummer over te zetten maar ook dat krijgt Proximus niet voor elkaar, incompetentie troef zo lijkt het wel! Bespaar me Uw excuses en het aanmaken van tickets, er lopen er al verschillende voor het activeren van mijn SIM-kaart en het haalt allemaal niks uit. Ik EIS dat de problemen die ik ervaar met de Proximustroep eindelijk eens aangepakt worden en d
Tv app werkt niet _ geen voetbal ☹️Oeps er ging iets verkeerd. Oplossing,?
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.