Skip to main content
Antwoord

Omschakeling Mobilus M naar Mobilus L

  • June 20, 2018
  • 10 reacties
  • 227 Bekeken

Ik vroeg mezelf af of het bij iedereen zolang duurt vooraleer ze actie ondernemen om de overschakeling te doen.
Ik heb gisterenmorgend op de chat aangevraagd dit dringend te wijzigen, intussen is mijn verbruik buiten pakket al van 24 naar 39 euro gegaan!!!
Ook het wijzigen van de favoriete app op MyProximus werkt niet, heb dit ook doorgegeven op de chat maar tot nu toe ook nog niet doorgevoerd????
Ik dacht dat proximus beter was dan telenet, maar bij hen kan je al deze dingen zelf online doen en zijn ook direct actief?

Beste antwoord door KoenN

Dag peggyke,
Ik zie dat uw tarief reeds is aangepast naar een Mobilus L en de favoriete app is aangepast naar Snapchat.
Mvg, Koen
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

10 reacties

Forum|alt.badge.img+4
  • Expert
  • June 21, 2018
In principe zou u bovenstaande zelf moeten kunnen doen via uw MyProximus account, maar ja er worden regelmatig problemen hiermee gemeld op het forum

  • Auteur
  • Apprentice
  • June 21, 2018
In principe mss wel...
Het is nu reeds geleden van dinsdagochtend dat ik een wijziging aanvroeg op de chat van Proximus...het ging zeker binnen de 48u opgelost zijn...
Intussen deze voormiddag nadat er nog steeds niets verandert is nog maar eens gebeld...ik mocht vandaag zeker een bevestigingsmail krijgen...
Nu intussen nacht, nog steeds geen mail, geen wijziging MAAR wel al 50 euro extra te betalen ?????

Een mens zou voor minder contractbreuk doen hoor!!!!

Forum|alt.badge.img+4
  • Expert
  • June 22, 2018
U hebt mijns inziens t.o.v. Proximus (en desgevallend de ombudsdienst telecommunicatie) voldoende argumenten om de extra kost van 50 euro (of meer) te betwisten (en een tegemoetkoming te eisen)
Succes

  • Auteur
  • Apprentice
  • June 22, 2018
Laat ons hopen he!!
Intussen nog steeds niets van hen vernomen...dus nu onderweg nr een proximuswinkel!!
Op hoop van zegen zeker?
Heb me zelden zo machteloos gevoeld...dit is gewoon erg!!

AntonellaD
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • June 22, 2018
Dag peggyke,

Hiervoor is dossier 34510745 lopende. De hulp van IT werd ingeroepen via ticket nummer IM9233953.

Groetjes,

Antonella

  • Auteur
  • Apprentice
  • June 22, 2018
Laat ons dan hopen dat ze ineens alle bijkomende ONNODIGE kosten crediteren!
Dit is naar mijn inziens absoluut geen service hoor!!

  • Auteur
  • Apprentice
  • June 25, 2018
Na 6 dagen nog steeds niet in orde....?????

KoenN
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • Antwoord
  • June 26, 2018
Dag peggyke,
Ik zie dat uw tarief reeds is aangepast naar een Mobilus L en de favoriete app is aangepast naar Snapchat.
Mvg, Koen

  • Auteur
  • Apprentice
  • June 26, 2018
Het tariefplan is na 6 dagen EINDELIJK gewijzigd...waardoor we 54 euro bovenop het normale verbruik moeten betalen??!!!
Nu werkt de app nog niet nr behoren waardoor we het verbruik niet id gaten kunnen houden...
Hopelijk zal dit eveneens in orde zijn met de nieuwe factuur?!

Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • June 28, 2018
Dag Peggy, als je ons even aanspreekt na de aanmaak van de factuur, kunnen wij deze voor jou analyseren en het mogelijke toepassen.

Groetjes,
Lorentz.