hallo,
ik ben het beu.....na zoveel maal PROXIMUS te contacteren en oon Norton geef ik er de brui aan.
Na zoveel maal norton te installeren en herinstalleren en iedere keer opnieuw de melding de krijgen om de activeren, terwijl ik wel betaal voor 5 toestellen, geef ik het op.
Ofwel helpt Proximus mij, ofwel neem ik een andere internetsecurity.
Bladzijde 1 / 1
Ter info: ik weet niet of het je wat kan veder helpen wat beschreven staat hier
>
https://nl.forum.proximus.be/myproximus-16/norton-security-5-43562/index2.html#post609365
>
https://nl.forum.proximus.be/myproximus-16/norton-security-5-43562/index2.html#post609365
Alain, via onderstaande link kan je een contactformulier opmaken voor de collega's die de problemen met Norton gaan behandelen. Zij zullen dit zo snel mogelijk voor je nakijken.
https://www.proximus.be/support/nl/id_cr_contact_mail/particulieren/welkom-bij-support/een-e-mail-zeker-over-welk-nummer-gaat-het.html
https://www.proximus.be/support/nl/id_cr_contact_mail/particulieren/welkom-bij-support/een-e-mail-zeker-over-welk-nummer-gaat-het.html
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.