Skip to main content

Norton security

  • June 28, 2018
  • 2 reacties
  • 142 Bekeken

hallo,
ik ben het beu.....na zoveel maal PROXIMUS te contacteren en oon Norton geef ik er de brui aan.
Na zoveel maal norton te installeren en herinstalleren en iedere keer opnieuw de melding de krijgen om de activeren, terwijl ik wel betaal voor 5 toestellen, geef ik het op.
Ofwel helpt Proximus mij, ofwel neem ik een andere internetsecurity.
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

2 reacties

Martin
  • June 28, 2018
Ter info: ik weet niet of het je wat kan veder helpen wat beschreven staat hier
>
https://nl.forum.proximus.be/myproximus-16/norton-security-5-43562/index2.html#post609365

Charlotte.D
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • June 29, 2018
Alain, via onderstaande link kan je een contactformulier opmaken voor de collega's die de problemen met Norton gaan behandelen. Zij zullen dit zo snel mogelijk voor je nakijken.
https://www.proximus.be/support/nl/id_cr_contact_mail/particulieren/welkom-bij-support/een-e-mail-zeker-over-welk-nummer-gaat-het.html