Ik word het hele Proximus gebeuren stilaan beu.
Net zoals vorige maand het geval was is mijn internetsnelheid weer naar onaanvaardbare snelheden gezakt, ondanks dat ik "onbeperkt" internet zou moeten hebben, wellicht omdat het "basisvolume" opgebruikt is.
Net zoals enkele weken geleden kan ik nog steeds geen GRATIS volumepacks activeren, noch kan ik mijn verbruik raadplegen op MyProximus....
Schijtziek wordt ik van dit hele Proximus gedoe en hoe men meent bij Proximus klanten te moeten behandelen en op te lichten.
Ik zou de klantendienst kunnen bellen, mocht Proximus er na ongeveer een maand al in geslaagd zijn geweest om mijn GSMnummer over te zetten maar ook dat krijgt Proximus niet voor elkaar, incompetentie troef zo lijkt het wel!
Bespaar me Uw excuses en het aanmaken van tickets, er lopen er al verschillende voor het activeren van mijn SIM-kaart en het haalt allemaal niks uit.
Ik EIS dat de problemen die ik ervaar met de Proximustroep eindelijk eens aangepakt worden en dat ik eindelijk eens krijg wat ik besteld heb en waarvoor ik betaal!
Vraag
Gratis volumepacks nog steeds niet te activeren!!
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.