Beste,
Ik heb een nieuw Familus Pack abonnement aangegaan onder een promotiecode van KBC met nummer KBC10843, zijnde 6 maanden gratis abonnement en installatie van dit abonnement Deze promotie en abonnement zijn aangegaan en bevestigd op 28 september 2017, de installatie is op een nieuw adres gedaan op 6 november 2017. Op 12 november stuurt Proximus een factuur voor de maand november.
Na telefonisch contact met de klantendienst, hebben zij kunnen vaststellen dat deze promotiecode niet in jullie systeem is ingegeven en raadde men mij aan klacht in te dienen via dit forum. Men is blijkbaar via deze dienst niet in staat deze promocode alsnog in te geven. Men heeft mij ondertussen uitstel van betaling gegeven tot 20 december 2017, in de hoop dat dit tegen deze datum recht gezet kan worden.
Graag deze factuur crediteren en de promotie in gang te zetten. Wil u mij ten spoedigste contacteren en de aanpassing bevestigen.
Waarvoor dank.
Met vriendelijke groeten
Michel Verheyen
Antwoord
Promotie KBC - klacht
Beste antwoord door Michel Verheyen
Dag Gorik,
Het probleem is inderdaad opgelost geweest, maar niet via dit forum. Uiteindelijk ben ik een proximus winkel binnen gestapt en heeft men dit voor mij opgelost.
Veel succes!
Michel
Het probleem is inderdaad opgelost geweest, maar niet via dit forum. Uiteindelijk ben ik een proximus winkel binnen gestapt en heeft men dit voor mij opgelost.
Veel succes!
Michel
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
