Skip to main content
Wanneer ik mij aanmeld op de tv-app komt er telkens op mijn scherm:

Oeps,er ging iets verkeerd



Kan iemand mij hiermee helpen
Hallo Hendrik,



Heb je al gebruik kunnen maken van de tv app?



groeten Geert
Ik heb net hetzelfde probleem, en dit is de eerste keer dat ik de tv app wil gebruiken.



mvg,



Jarno
Nee,nog steeds hetzelfde probleem

Zowel gsm als pc
Als ik de app opnieuw installeer komt er op dat ik een telefoonnummer moet selecteren uit de lijst,maar de lijst is leeg.
Bij myproximus staat er bij mijn producten dat de tvapp binnekort beschikbaar is.
Ja idd , bij mij werkt het ook niet, heb de app verwijderd , opnieuw geinstalleerd maar steeds het zelfde probleem. Heb proxi daarover al gecontacteerd maar tot op heden geen antwoord, van service gesproken
Is het mogelijk om de login van de MyProximus accounts even via een privé bericht door te sturen?

Dan kan ik dit even voor jullie nakijken. Grtjs, Charlotte.



https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
hendrikvandurme, ik heb een aanpassing gedaan, het zou nu wel moeten lukken in te loggen.

Reageer