3 weken voor onze verhuis, een aanvraag gedaan voor een Proximus aansluiting in onze nieuwe woning. Goed op tijd dus (dachten we). We zijn nu inmiddels 3 maanden verder en er is nog niks gebeurd.
We worden aan het lijntje gehouden, krijgen random bevestigingsberichten met data die nooit met ons zijn besproken en als er dan al eens een afspraak vastligt wordt die niet nagekomen en worden we zelfs niet ingelicht dat ze niet zullen komen!!
Opgeteld zijn er nu al 8 verschillende datums gecommuniceerd en dat voor slechts één en dezelfde taak.
En dan wordt er verwacht om tussen 08:00 en 17:00 thuis te zijn en kunnen ze jou niet eens een richtlijn geven zoals ''voormiddag'' of ''namiddag''. Wij hebben elk al een dag verlof genomen om aan hun vraag te kunnen voldoen, maar we worden gewoon respectloos behandeld.
Dit is toch niet normaal? We hebben bij geen enkele andere instelling/organisatie problemen met afspraken maken. Integendeel, bij iedereen waarvan wij reeds een dienstverlening hebben gehad, was een afspraak steeds zeer snel geregeld en kreeg je een duidelijk tijdstip én werd er zelfs 30 minuten voor aankomst een SMS gestuurd, behalve bij Proximus!
Groeten,
Zeer ontevreden klanten
PS. Telenet is al aangesloten sinds dag 2 na de verhuis. Het kan dus!!
Geen reactie
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.