Beantwoord

Onduidelijke bestelling smartphone met abonnement

  • 11 June 2018
  • 2 reacties
  • 136 Bekeken

Reputatie 1
Dit week end heb ik een abonnement besteld met de nokia 7 plus alles bleek te zijn gelukt maar in de bevestiging mail schrijft men juist over een abonnement mobilus m van 26,9 eur en deze heb ik drie maal gekregen , is dit normaal of zijn we weer vertrokken met de problemen .
Heb een tuttimus met drie gsm abonnementen
icon

Beste antwoord door AzizA 13 June 2018, 16:40

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Hallo, kan je ons via een privébericht jouw klantrekeningnummer doorsturen? Dan bekijken we het verder voor jou. Groetjes, Aziz

Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende : https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Verstuur' = verzenden.
Reputatie 1
Intussen alles toch in orde gekomen was een slechte service van het Proximus center Ninove ,voor de rest van het personeel dat wel zijn werk doet kan een dankwoordje er van af?

Reageer