Dit week end heb ik een abonnement besteld met de nokia 7 plus alles bleek te zijn gelukt maar in de bevestiging mail schrijft men juist over een abonnement mobilus m van 26,9 eur en deze heb ik drie maal gekregen , is dit normaal of zijn we weer vertrokken met de problemen .
Heb een tuttimus met drie gsm abonnementen
Antwoord
Onduidelijke bestelling smartphone met abonnement
Beste antwoord door AzizA
Hallo, kan je ons via een privébericht jouw klantrekeningnummer doorsturen? Dan bekijken we het verder voor jou. Groetjes, Aziz
Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende : https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Verstuur' = verzenden.
Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende : https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Verstuur' = verzenden.
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.