Skip to main content
Antwoord

Onduidelijke bestelling smartphone met abonnement

  • June 11, 2018
  • 2 reacties
  • 138 Bekeken

Dit week end heb ik een abonnement besteld met de nokia 7 plus alles bleek te zijn gelukt maar in de bevestiging mail schrijft men juist over een abonnement mobilus m van 26,9 eur en deze heb ik drie maal gekregen , is dit normaal of zijn we weer vertrokken met de problemen .
Heb een tuttimus met drie gsm abonnementen

Beste antwoord door AzizA

Hallo, kan je ons via een privébericht jouw klantrekeningnummer doorsturen? Dan bekijken we het verder voor jou. Groetjes, Aziz

Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende : https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Verstuur' = verzenden.
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

2 reacties

Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • Antwoord
  • June 13, 2018
Hallo, kan je ons via een privébericht jouw klantrekeningnummer doorsturen? Dan bekijken we het verder voor jou. Groetjes, Aziz

Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende : https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Verstuur' = verzenden.

  • Auteur
  • Rising star
  • June 28, 2018
Intussen alles toch in orde gekomen was een slechte service van het Proximus center Ninove ,voor de rest van het personeel dat wel zijn werk doet kan een dankwoordje er van af?