Skip to main content
Vraag

Tv app werkt niet

  • June 26, 2018
  • 8 reacties
  • 223 Bekeken

Wanneer ik mij aanmeld op de tv-app komt er telkens op mijn scherm:
Oeps,er ging iets verkeerd

Kan iemand mij hiermee helpen
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

8 reacties

GeertC
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • June 26, 2018
Hallo Hendrik,

Heb je al gebruik kunnen maken van de tv app?

groeten Geert

Ik heb net hetzelfde probleem, en dit is de eerste keer dat ik de tv app wil gebruiken.

mvg,

Jarno

Nee,nog steeds hetzelfde probleem
Zowel gsm als pc

Als ik de app opnieuw installeer komt er op dat ik een telefoonnummer moet selecteren uit de lijst,maar de lijst is leeg.

Bij myproximus staat er bij mijn producten dat de tvapp binnekort beschikbaar is.

  • Apprentice
  • June 27, 2018
Ja idd , bij mij werkt het ook niet, heb de app verwijderd , opnieuw geinstalleerd maar steeds het zelfde probleem. Heb proxi daarover al gecontacteerd maar tot op heden geen antwoord, van service gesproken

Charlotte.D
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • June 27, 2018
Is het mogelijk om de login van de MyProximus accounts even via een privé bericht door te sturen?
Dan kan ik dit even voor jullie nakijken. Grtjs, Charlotte.

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

SamuelD
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • June 27, 2018
hendrikvandurme, ik heb een aanpassing gedaan, het zou nu wel moeten lukken in te loggen.