Sinds enige tijd krijgen wij regelmatig de boodschap "Onverwacht probleem - geen verbinding".
In het begin wachten we even en na enige tijd (soms enkele minuten) is het probleem opgelost en gaat het programma verder. tijdens deze periode blijft het internet en de telefonie perfect verder werken.
Na verloop van tijd hebben we echter ontdekt dat indien deze melding op het scherm komt we eenvoudig weg van zender dienen te wisselen om onmiddellijk terug beeld te hebben.
Hoezo verbindingsprobleem ????
2 decoders in huis (waarvan 1 gloednieuw), verbonden via PLC. Alle toestellen reeds meerdere malen in de juiste volgorde gereset / van de stroom gehaald dus daar zou op zich geen probleem meer mogen zitten. Via de website de lijn laten testen en daar is ook geen probleem gemeld.
Vraag
Proximus TV - "Onverwacht probleem" - maar bij zender zappen onmiddellijk terug verbinding
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.