Skip to main content



Normaal gezien heb ik een downloadsnelheid van rond de 20Mbps. Sinds gisteren is die snelheid naar rond de 2 gezakt. Kan ik hier iets aan doen of ligt het probleem niet bij mij? Ik hoor graag jullie mening/oplossingen..
heb je de bbox al eens heropgestart (5 sec stroomloos zetten)
Omdat het bijna einde van de maand is, Heb je de downloadlimiet bereikt?

Kijk eens in MyProximus bij mijn verbruik



Vast internet: onbeperkt volume: enkel voor persoonlijk gebruik conform aan de algemene voorwaarden van Proximus. Internet Start: als de klant 100 GB verbruikt heeft, wordt zijn internetsnelheid verlaagd tot 1 Mbps, tenzij hij Extra Volume van 20 GB aan € 5 bestelt via MyProximus. Internet Maxi: als de klant 750 GB verbruikt heeft, wordt zijn internetsnelheid verlaagd tot 5 Mbps, tenzij hij een gratis Extra Volume van 150 GB activeert via MyProximus.
Inderdaad en als dit de oorzaak is zou dit moeten opgelost zijn door de bbox te heropstarten al heb ik toch nog wat twijfels omdat de download 3 Mbps is

Reageer