Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord in 2018 was
Recent actief
2 x voicemail proberen activeren via 080022800 en dan met automatisch programma tot 'activeren voicemail' gekomen (na ingave van gsm nummer). Dit zou binnen de 2 uren in orde zijn. Na controle via 1969 om de voicemail in te stellen, 2 maal niet in orde en wordt men doorverwezen naar ... helpdesk. Dan maar kiezen voor een persoonlijke hulp. Na lang aan de lijn hangen blijken de 3 gsm nummers manueel geactiveerd. Opnieuw na enige tijd (alweer betalend naar het schijnt) geprobeerd om voicemail in te stellen doch blijkt 'niet geactiveerd' en alweer verwijst men naar helpdesk. Dan zoveel uren later maar weer bellen naar helpdesk, waar men eerst probeert om men mij te sussen door te zeggen dat ik het zelf kan oplossen via .....'1969'!! Na mijn uitleg, doet de bediende nog een andere poging (opnieuw zeer lange wachttijd) om dan te zeggen dat ik het zelf moet oplossen via my proximus (waar alles actief blijkt aangeduid te staan maar toch niet werkt) of mij naar een proximus doorverwijst (20 km
Dag In het kader van bovenstaande titel heb ik een privé bericht verzonden. Normaal push ik niet, maar deze keer zou het erg leuk zijn om snel een antwoord c.q. oplossing te hebben/krijgen.
Beste Wouter, Is Proximus hier met mijn voeten aan het rammelen? Mij aan het lijntje aan het houden? Het ziet er zo naar uit. Gisteren heeft proximus gebeld over de bestelde Iphone (besteld op 13/06, nog steeds geen nieuws-- voor de historiek, zie copypaste reacties hieronder) Er werd toen letterlijk tegen mijn vriendin gezegd: "Ik druk hier op 'verzenden' en dan staat het pakket klaar om op te sturen naar u." Na de eerdere avonturen met proximus, nam ik die verklaring uiteraard met een grote korrel zout. Wat een verrassing toen ik vandaag nog maar eens belde naar de klantendienst en men mij daar doodleuk wist te zeggen dat de gsm al sinds 15/06 niet meer in voorraad was en de bestelling daardoor geannuleerd. Ze was ook verwonderd dat niemand mij dat had meegedeeld, alles staat gewoon in het dossier. Nu vraag ik mij af, beste Wouter en co hier, doen jullie dat vaker, zomaar rechtuit liegen tegen mensen? Of als jullie antwoorden, consulteren jullie wel het betreffende dossier? Mij l
Beste Vorige maand ben ik overgestapt van proximus naar mv omdat dit me goedkoper uitkwam. Mijn laatste rekening heb ik betaald en gisteren kreeg ik weer een rekening van proximus in de bus waain staat dat ik 257 euro aan contractbreuk moet betalen. Ik heb al contact opgenomen door te bellen mocht 15 min naar een muziekjz luisteren en via fb heb ik ze ook al 2 x gestuurd, zonder enig resultaat. Iemand enig idee wat ik hieraan kan doen? Want ik vind 257 euro echt overdreven veel geld als Studentzijnde.
2 nieuwe smartfoons andere sims , ondanks net bijplaatsing van belkrediet na min dan 1 min belkrediet ontoerijkend .Nu is het zelfs met de vaste lijn niet meer mogelijk om te bellen.Me de nieuwe smartfoons wordt de wiffi niet geaksepteerd.
Vandaag ook gemerkt dat we SLACHTOFFER zijn geworden van deze wanpraktijken. Verkoper (Lester Bellens) beloofde ons een internet / tv / gsm abonnement in pakket voor 67 euro. Blijkt nu 91 euro te zijn!!! In proximus winkel kunnen ze niets doen behalve klacht doorsturen. Opmerkelijk: de heer Bellens kon bij zijn bezoek al onze proximus gegevens (abonnementen ed.) Terugvinden in zijn computer... . Privacywet ? Malafide verkoper? PROXIMUS wat denk jullie hier over? Ps: toen ik de naam van de verkoper vernoemde (Bellens) wist de man in de winkel onmiddellijk om wie het ging.... . Hoe krijgt zo iemand dan nog toegang tot al deze (proximus) gegevens. Wordt zeker nog vervolgd! Mvg
De belofte dat ze het socaal tarief zullen toepassen en een kredietnota gaan maken en verrekenen met de volgende maand dat wordt alle maanden belooft maar niet uitgevoerdt nu zijn we 3-07-2018.
Mijn IMEI nummer staat op mijn aankoopcontract. Zit in het buitenland met een zwart display=stuk. Kan niet aan het nummer om t te herstellen.Proximus call center wil t niet geven zelfs na vermelding van mijn privacygegevens. Zelfs het contract online is niet beschikbaar. Is dit Proximus service????? Dit kan niet. Ben van plan om alles op te zeggen. Wacht al 1 maand op proximus support. Niet te doen.
Beste Px vandaag herhaaldelijk ondervonden dat de betrokken website (195.13.16.174) niet bereikbaar is/was vanaf Telenet breedbandinternet en Orange 4G Vanaf Telenet loopt het fout bij … ispbelgacom … 91.183.240.01 (verkregen na 91.183.246.105)
Op vakantie kregen we bij 1.2gb bericht dat onze data bijna op was. Ik heb onmiddellijk 500 mb bijbesteld en mijn man ging nog even wachten omdat dan die 500 mb begint te lopen en je rest van je abonnement blijft staan. Gevolg ik ben mijn restje van mijn abonnement kwijt en die 500 mb is ook bijna op. En mijn man is er even over gegaan voordat zijn bestelling van de extra 500 mb en moet nu 17 euro extra betalen. Hoe kan je die 500 mb bestellen maar ze pas laten lopen als je abonnement op is?
Beste mensen van Proximus. Bij de levering van de internet en TV diensten was de Samsung 4K TV (waar ik 99 voor betaald heb) niet geleverd. Tijdens de installatie contact opgenomen met de klantendienst, die zou dezelfde dag nog opgestuurd worden en enkele dagen later geleverd worden. Na een week nog niets geleverd, dus ik bel jullie terug op. Jullie beloofden mij dat de TV opweg was en ik hem de volgende vrijdag zou in ontvangst nemen. (Intussen betaal ik steeds voor diensten die ik NIET kan gebruiken....) Na nogmaals thuis te blijven van mijn werk, alweer geen TV of correspondentie ontvangen. De maandag erop terug gebeld en er was iets misgegaan bij de aanvraag, en de TV zou direct verzonden worden (alweer???). Ik krijg effectief een mail dat BPOST de TV op 21/06/2018 zou leveren tussen 08 en 17u en dat er zeker iemand thuis moest zijn om hem in ontvangst te nemen. Dus ik neem alweer een dag onbetaald verlof, TERUG NIETS ONTVANGEN ONDANKS BEVESTIGING DAT BPOST ZOU LEVER
Ik vraag mij af wat ik moet doen om mijn papieren factuur op tijd te ontvangen ? Op 12 maanden ontvang ik maar gemiddeld een 7 tal facturen Wanneer ik bel naar proximus, is het de schuld van Bpost Ben al ongeveer 50 jaar klant en indien ik volgende maand geen factuur ontvang stopt ik ermee Uit principe
Beste, Ik ben onlangs Proximus TV en internet klant geworden (geen vaste telefonie/GSM abbo). Ik wil graag de TV app gebruiken op mijn gsm en tablet maar het lukt niet om me aan te melden op de app. Ik krijg steeds "Oeps er is iets foutgelopen, probeer opnieuw". Ik ben thuis en zit op mijn Wifi netwerk. Ik begrijp niet waar het fout gaat. Het staan ook onder mijn producten op My Proximus.
Ik heb perfecte wifi-verbinding, ook de televisie werkt perfect maar ik kan met de vaste lijn niet meer telefoneren en ook geen gesprekken ontvangen. Als ik het nummer 056-20.23.26 bel gaat de telefoon eenmaal over en dan volgt een signaal.
Ik heb vandaag een studio 100 pass genomen, echter kan ik mijn gedownloade filmpjes niet zien (er blijft een slotje op en ik krijg steeds de melding dat ik een studio 100pass moet nemen
Gsm toestel display is stuk. Heb dringend het IMEI nr nodig voor herstelling. An niet aan mijn aankoopfaktuur. Dank.
Sinds de nieuwe update 26/06 hebben wij alles al geprobeerd om de app van proxtv aan de praat te krijgen... van geforceerd stoppen tot herinstalleren... ook via messenger kregen we nazicht en die zei dat ons profiel leek te kloppen. Sindsdien niets meer van reactie. Kan de oude app niet terug gezet worden? Want die werkte wel perfect.....
Sedert de start van het WK merk ik het verschrikkelijk hard dat de tv app en proximus tv via de digibox langzamer zijn dan andere aanbieders zoals Telenet etc. Soms is er zelfs een verschil van 12 seconden dat Proximus achter loopt op Telenet. Nog mensen met dit probleem of hoe hebben ze dit kunnen oplossen?
ik heb een nieuwe wt- 1122 pc/Tablet maar kan op mijn toetsenscherm op tablet geen punt intikken en op vast toetsen bord wel, kan mij hier iemand helpen, het symbool staat er wel op,
De proximus tv app kan je ondertussen al in het buitenland gebruiken. Maar waarom kan ik geen films huren op de proximus tv app? Komt dit nog?
onlangs werd er een totaal vernieuwde tv app voor de smartphones uitgebracht,deze is echt top,draait vlot,maar wanneer wordt de proximus tv app voor windows 10 vernieuwd,ik zou denken dat deze ook de layout van de android zou krijgen
Hallo, Ik heb een bbox3 en ik gebruik al een jaar de usb poort met daarop een usb harde schijf aangesloten. Zo draai ik ook een backupsysteem op mijn pc's zodat mijn documenten 1 keer per week worden gebackupd. Maar sinds kort werkt dit niet meer. Ik kan mijn hardeschijf niet meer benaderen via 192.168.1.1/Disk_a1 of Disk_b1. Ik denk dat dit te maken heeft met een recente update van de bbox?? Ik heb de bbox al eens herstart, maar dat helpt niet. Ook zie ik zoals in een andere post gemeld (https://nl.forum.proximus.be/internet-10/bbox3-modem-webpagina-geeft-geen-toestellen-meer-weer-44723), niets op het startscherm verschijnen als ik naar 192.168.1.1 surf en inlog. Zie bijlagen.
Waarom kan ik geen oudere facturen van mijn gsm in het archief zien?
Proximus helpt mij niet verder. Ik zit al van vrijdagmorgen zonder tv en internet. Ik heb op zijn minst internet nodig voor het werk. Nog steeds geen oplossing aangenofen door proximus, enkel de melding dat er problemen zijn..
Beste, Mijn Proximus TV app werkt niet. 1. Alle instellingen op onze smartphone zijn correct ingesteld. Alle technische vereisten zijn in orde. 2. Na het inloggen krijgen we steeds de ' Oops er is iets misgegaan' melding. 3. We zijn ermee naar de Proximus winkel geweest op donderdag 21/06. De medewerkers daar probeerden ons heel vriendelijk te helpen. We hebben o.a. de App verwijderd en terug geïnstalleerd, maar niks hielp. Bij het inloggen op de website Proximus TV zei de site dat we ons dienen te abonneren op Proximus tv???? In MyProximus staat alles geactiveerd en volgens de Proximus medewerkers zag alles er goed uit qua activatie. 4. De Proximus medewerkers begrepen het zelf niet en hebben een call aangemaakt. Iemand van Brussel ging mij zo vlug mogelijk terugbellen op mijn GSM. We zijn een week verder en nog steeds niemand gehoord. 5. Is dit een spookapp? Ik betaal voor TV overal maar heb het, behalve op mijn tv, nergens......Zwaar teleurstellend. 6. Kan Brussel deze die
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.