Antwoord
Studio 100 GO Pass
Ik heb vandaag een studio 100 pass genomen, echter kan ik mijn gedownloade filmpjes niet zien (er blijft een slotje op en ik krijg steeds de melding dat ik een studio 100pass moet nemen
Beste antwoord door AzizA
Hallo Kristof, ik stuur jou bij deze een link door van onze website , waar je de info kan terugvinden hoe je de kinderslot kan deactiveren. Groetjes, Aziz
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_tv_pin_code/particulieren/welkom-bij-support/televisie/tv-instellingen-en-functies/instellingen-aanpassen/pincodes-voor-proximus-tv.html
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_tv_pin_code/particulieren/welkom-bij-support/televisie/tv-instellingen-en-functies/instellingen-aanpassen/pincodes-voor-proximus-tv.html
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.


