Beste
Vorige maand ben ik overgestapt van proximus naar mv omdat dit me goedkoper uitkwam.
Mijn laatste rekening heb ik betaald en gisteren kreeg ik weer een rekening van proximus in de bus waain staat dat ik 257 euro aan contractbreuk moet betalen.
Ik heb al contact opgenomen door te bellen mocht 15 min naar een muziekjz luisteren en via fb heb ik ze ook al 2 x gestuurd, zonder enig resultaat.
Iemand enig idee wat ik hieraan kan doen? Want ik vind 257 euro echt overdreven veel geld als Studentzijnde.
Bladzijde 1 / 1
Beste,
Kan u mij via privébericht uw klantgegevens(klantnr, naam, gsmnr)bezorgen.
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Dan kijk ik het even na voor u.
Groetjes,
Joël
Kan u mij via privébericht uw klantgegevens(klantnr, naam, gsmnr)bezorgen.
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Dan kijk ik het even na voor u.
Groetjes,
Joël
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.