Skip to main content
Vraag

Contractbreuk?

  • July 4, 2018
  • 1 reactie
  • 139 Bekeken

Beste
Vorige maand ben ik overgestapt van proximus naar mv omdat dit me goedkoper uitkwam.
Mijn laatste rekening heb ik betaald en gisteren kreeg ik weer een rekening van proximus in de bus waain staat dat ik 257 euro aan contractbreuk moet betalen.
Ik heb al contact opgenomen door te bellen mocht 15 min naar een muziekjz luisteren en via fb heb ik ze ook al 2 x gestuurd, zonder enig resultaat.

Iemand enig idee wat ik hieraan kan doen? Want ik vind 257 euro echt overdreven veel geld als Studentzijnde.
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

1 reactie

Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • July 5, 2018
Beste,


Kan u mij via privébericht uw klantgegevens(klantnr, naam, gsmnr)bezorgen.
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Dan kijk ik het even na voor u.

Groetjes,

Joël