Beste Wouter,
Is Proximus hier met mijn voeten aan het rammelen? Mij aan het lijntje aan het houden? Het ziet er zo naar uit. Gisteren heeft proximus gebeld over de bestelde Iphone (besteld op 13/06, nog steeds geen nieuws-- voor de historiek, zie copypaste reacties hieronder) Er werd toen letterlijk tegen mijn vriendin gezegd: "Ik druk hier op 'verzenden' en dan staat het pakket klaar om op te sturen naar u." Na de eerdere avonturen met proximus, nam ik die verklaring uiteraard met een grote korrel zout. Wat een verrassing toen ik vandaag nog maar eens belde naar de klantendienst en men mij daar doodleuk wist te zeggen dat de gsm al sinds 15/06 niet meer in voorraad was en de bestelling daardoor geannuleerd. Ze was ook verwonderd dat niemand mij dat had meegedeeld, alles staat gewoon in het dossier.
Nu vraag ik mij af, beste Wouter en co hier, doen jullie dat vaker, zomaar rechtuit liegen tegen mensen? Of als jullie antwoorden, consulteren jullie wel het betreffende dossier? Mij lijkt van niet. Wat een bende klojo's, wat een onprofessionele houding! Telenet wenkt, Wouter, en jij mag je persoonlijk verantwoordelijk achten voor het klantenverlies van proximus.
HIERONDER MIJN VORIGE VRAAG NAAR INFORMATIE, EN DE REACTIES VAN PROXIMUS, ONDER MEER WOUTER
Beantwoord
Iphone besteld op 13/6, nog steeds niet geleverd!
4 dagen geleden
Aanbiedingen & Promoties
7 reacties
97 keer bekeken
Klacht
iphone
bestelling
JML
JML
Apprentice
1 reactie
Hallo,
Ik heb op 13/06 een IphoneSE besteld bij jullie, en die zou de volgende dag geleverd worden. Het gaat om bestelling R4WEBSHOP001332075. Dat gebeurde niet, in de plaats kreeg ik een sms dat de levering vertraging opliep. Geen verdere uitleg van hoelang of waarom. Ik heb intussen ook gebeld naar de klantendienst en daar was de uitleg: er is een verkeerde registratie gebeurd, dat moet intern door IT opgelost worden en dan wordt de gsm verstuurd. Er zou ook 'urgent' gestaan hebben bij het dossier (zei de klantendienst, natuurlijk kan ik dat niet verifiëren) Welk probleem er precies was, werd ook niet gezegd. Tja... Nu, een week later, zijn we nog steeds aan het wachten. Op de orderlink staat dat ze ermee bezig zijn. Maar hoelang kan het duren om een IT-fout (die hier op het forum trouwens vaker opduikt als reden, recht te zetten? Mag ik nu eindelijk weten wanneer ik die gsm, die tussen haakjes betaald is, zal krijgen?
icon
Beste antwoord door WouterM
Hallo JML!
Best is dat je hun probeert te contacteren, je kan hen bereiken op het nummer 0800 999 74. Alvast onze welgemeende excuses voor dit ongemak.
Groetjes,
Wouter
Bekijk origineel
Like (0)
Citeer
Share
7 Reacties
Oudste eerst
MrD180
MrD180
Apprentice
1 reactie
4 dagen geleden
Net hetzelfde probleem. Betreft bestelling R4WEBSHOP001338044. En de mensen aan de helpdesk zijn vriendelijk en alles. Maar blijkbaar moet die order worden doorgegeven. En ik vermoed dat de verantwoordelijke daarvoor in verlof is! Als er niet snel een oplossing komt ben ik klant af bij proximus!!!
Like (0)
Citeer
WouterM
Reputatie 4
Badge +2
WouterM
Support medewerker
273 reacties
3 dagen geleden
Hallo JML!
Ik zie dat je order momenteel afgehandeld is bij ons, had je reeds een track&trace code ontvangen van Dynalogic? Zij regelen de verdere levering van je toestel.
Groetjes,
Wouter
Tip: Werd jouw vraag correct beantwoord? ‘Like’ dan het antwoord en markeer het als 'Beste antwoord'. De andere forumleden in een gelijkaardige situatie zullen dan sneller een oplossing vinden.
Like (1)
Citeer
JML
JML
Auteur
Apprentice
1 reactie
3 dagen geleden
Hallo Wouter,
We hebben niets ontvangen. En op de link naar de bestelling staat de bestelling nog steeds 'in behandeling'. Wat nu?
Like (0)
Citeer
groovyfunky
groovyfunky
Apprentice
5 reacties
19 uur geleden
JML,
geeft het op. Ik ga het ook doen. Na 3 bestelpogingen en 4 mislukte leveringen heb ik het opgegeven. Ipv bijkomende abonnementen gaan ze er geen enkel meer hebben. De mensen aan de helpdesk zijn vriendelijk maar ze mogen niets doen. Back office moet terug bellen, waarschijnlijk op het nummer dat niet werkt. Ik hoor niets van ze. Maar bestelling begin mei gedaan en nog steeds niet. Telenet gaat blij.
Like (0)
Citeer
AkiW
Reputatie 6
Badge +3
AkiW
Support medewerker
257 reacties
19 uur geleden
Beste,
Proximus heeft u een sms gestuurd dat er een vertraging is op de levering van uw bestelling. Onze bevoegde dienst is hiervan op de hoogte en doet het nodige om uw bestelling zo spoedig mogelijk te leveren. Zij zullen u ook nog rechtsreeks terugcontacteren hierover.
Alvast onze excuses voor het ongemak.
Groeten, Aw
Tip: Werd jouw vraag correct beantwoord? ‘Like’ dan het antwoord en markeer het als 'Beste antwoord'. De andere forumleden in een gelijkaardige situatie zullen dan sneller een oplossing vinden.
Like (0)
Citeer
AkiW
Reputatie 6
Badge +3
AkiW
Support medewerker
257 reacties
19 uur geleden
Er is hiervoor ook reeds een dossier voor geopend. De bevoegde dienst zal u terugcontacteren hierover.
Groeten, Aw
Tip: Werd jouw vraag correct beantwoord? ‘Like’ dan het antwoord en markeer het als 'Beste antwoord'. De andere forumleden in een gelijkaardige situatie zullen dan sneller een oplossing vinden.
Like (1)
Citeer
WouterM
Reputatie 4
Badge +2
WouterM
Support medewerker
273 reacties
18 uur geleden
Hallo JML!
Best is dat je hun probeert te contacteren, je kan hen bereiken op het nummer 0800 999 74. Alvast onze welgemeende excuses voor dit ongemak.
Groetjes,
Wouter
Tip: Werd jouw vraag correct beantwoord? ‘Like’ dan het antwoord en markeer het als 'Beste antwoord'. De andere forumleden in een gelijkaardige situatie zullen dan sneller een oplossing vinden.
Like (1)
Citeer
Bladzijde 1 / 1
Hallo JML,
Het spijt me om te horen dat u dit zo opneemt maar ik begrijp je frustratie ten zeerste waarvoor mijn welgemeende excuses.
Enkel is het zo dat ik je enkel kan informeren met de info die ik hier kan raadplegen, bij ons gedeelte stond de order op afgehandeld, daarbij vond ik het ook zeer raar dat je de order nog kon completen en betalen. Dit is natuurlijk niet correct.
Ondertussen heb ik dit met verschillende collega's besproken en is er een dossier lopende en is een team experts het aan het onderzoeken om een gulden middenweg te vinden, deze dienst zal je zo snel mogelijk contacteren.
Nogmaals mijn persoonlijke excuses.
Groetjes,
Wouter
Het spijt me om te horen dat u dit zo opneemt maar ik begrijp je frustratie ten zeerste waarvoor mijn welgemeende excuses.
Enkel is het zo dat ik je enkel kan informeren met de info die ik hier kan raadplegen, bij ons gedeelte stond de order op afgehandeld, daarbij vond ik het ook zeer raar dat je de order nog kon completen en betalen. Dit is natuurlijk niet correct.
Ondertussen heb ik dit met verschillende collega's besproken en is er een dossier lopende en is een team experts het aan het onderzoeken om een gulden middenweg te vinden, deze dienst zal je zo snel mogelijk contacteren.
Nogmaals mijn persoonlijke excuses.
Groetjes,
Wouter
Beste JML, Wouter,
Het is toch heel raar verhaal hé? Ik heb ook een beetje hetzelfde probleem. Heb 12 juni iphone 8 plus + abonnement besteld via webshop en al betaald. Daarachter volgt dezelfde verhaal, tien taal keer gebeld op nummer 080022800, twee keer op 080099974(blijkbaar het is geen klantendienst van webshop, maar wel e-shop. . . . zo zegt mevrouw van daar ). Vandaag had ik twee keer gebeld. Eerst spreek, mijn bestelling was al onderweg naar ophaalpunt en zou ik smsje krijgen en kon ophalen zodadelijk. Ik heb een smsje gekregen om te melden '' door grote succes...'' Terug gebeld voor tweede spreek, en mijn bestelling was toen nog helemaal niet onderweg, en ging ze een dossier maken (al tweede dossier ). Nu moet ik wachten tot volgende week dinsdag zegt ze. Dus drie weken zal het duren. En dan? Komt er een goeie oplossing? Ik verwacht helemaal niet. Mijn advies voor Proximus is ''stop met amateuristische verkoop via webshop ''. Een van de medewerker van klantendienst zei tegen mij ''Waarom hebt u via de webshop besteld? Naar onze winkel gaan is gemakkelijker en sneller ''. Inderdaad.
Ik ga tot dinsdag nog even wachten, en als er nog geen goeie resultaat is, ga ik volgende stap nadenken. Advocaat misschien? Of gewoon overgaan naar andere.
R4WEBSHOP 001327937
Het is toch heel raar verhaal hé? Ik heb ook een beetje hetzelfde probleem. Heb 12 juni iphone 8 plus + abonnement besteld via webshop en al betaald. Daarachter volgt dezelfde verhaal, tien taal keer gebeld op nummer 080022800, twee keer op 080099974(blijkbaar het is geen klantendienst van webshop, maar wel e-shop. . . . zo zegt mevrouw van daar ). Vandaag had ik twee keer gebeld. Eerst spreek, mijn bestelling was al onderweg naar ophaalpunt en zou ik smsje krijgen en kon ophalen zodadelijk. Ik heb een smsje gekregen om te melden '' door grote succes...'' Terug gebeld voor tweede spreek, en mijn bestelling was toen nog helemaal niet onderweg, en ging ze een dossier maken (al tweede dossier ). Nu moet ik wachten tot volgende week dinsdag zegt ze. Dus drie weken zal het duren. En dan? Komt er een goeie oplossing? Ik verwacht helemaal niet. Mijn advies voor Proximus is ''stop met amateuristische verkoop via webshop ''. Een van de medewerker van klantendienst zei tegen mij ''Waarom hebt u via de webshop besteld? Naar onze winkel gaan is gemakkelijker en sneller ''. Inderdaad.
Ik ga tot dinsdag nog even wachten, en als er nog geen goeie resultaat is, ga ik volgende stap nadenken. Advocaat misschien? Of gewoon overgaan naar andere.
R4WEBSHOP 001327937
Hallo Natsy!
Kan je ons je betrokken klantengegevens doorgeven via een privébericht?
Dan kijk ik het nodige voor je na.
Een privébericht sturen naar Het Proximus Team doe je door te klikken op de volgende link en in het voorziene veld je bericht te typen en dan op "Verstuur" te klikken (= verzenden).
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679.
Groetjes,
Wouter
Kan je ons je betrokken klantengegevens doorgeven via een privébericht?
Dan kijk ik het nodige voor je na.
Een privébericht sturen naar Het Proximus Team doe je door te klikken op de volgende link en in het voorziene veld je bericht te typen en dan op "Verstuur" te klikken (= verzenden).
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679.
Groetjes,
Wouter
Natsy, gewoon opgeven, die raad heb ik hier ook ontvangen. Ik probeer nu mijn geld terug te krijgen, maar ook dat loopt heel moeilijk. Ik bedoel: om mijn geld terug te krijgen dat ik heb betaald om een gsm die niet in voorraad was te bestellen, en waarvan ik 2 weken later op de hoogte werd gesteld na talloze telefoons en mails, moet ik nu alweer ik weet niet hoeveel telefoons doen. Schandalig!
Wouter, ik wil geen gulden middenweg. Ik wil mijn geld terug.
Beste JML,
Ik geef nu ook op. Het systeem van Proximus werkt gewoon niet. Volgens mij weten ze zelf ook niet hoe het werkt. Altijd andere verhaaltjes, verkeerde informatie, daardoor had ik zo veel hopeloze telefoons mails en bezoeken naar de winkel gedaan . Nu is het genoeg. Ik ga nu ook proberen om mijn geld terug te krijgen. Inderdaad dat zal weer een drama zijn. JML,ik wens je heel veel succes voor je volgende acties.
Ik geef nu ook op. Het systeem van Proximus werkt gewoon niet. Volgens mij weten ze zelf ook niet hoe het werkt. Altijd andere verhaaltjes, verkeerde informatie, daardoor had ik zo veel hopeloze telefoons mails en bezoeken naar de winkel gedaan . Nu is het genoeg. Ik ga nu ook proberen om mijn geld terug te krijgen. Inderdaad dat zal weer een drama zijn. JML,ik wens je heel veel succes voor je volgende acties.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.