Skip to main content
Ik heb vandaag een studio 100 pass genomen, echter kan ik mijn gedownloade filmpjes niet zien (er blijft een slotje op en ik krijg steeds de melding dat ik een studio 100pass moet nemen
Ter info: de proximus medewerkers komen pas maandag terug langs op het forum.
Kan je je klantennummer doorgeven via deze link, Vanessa ? Bedankt. https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Dag Vanessa, lukt het je om live te kijken in feite? Via welk apparaat probeer je dit te doen? MVG, Wim
Live kijken lukt, enkel offline niet. Ik kan mijn gedownloade filmpjes niet zien, er blijft een slotje op
Welk type toestel gebruik je juist, Vanessa?
Een ipad
Bij iPad/Apple inderdaad een gekende bug momenteel, Vanessa. Studio 100 laat ons weten dat een oplossing in de maak is!
Bij mij werkt dit ook niet , met iPhone x en 6, kijken lukt maar downloaden werkt niet ...

is hier al een oplossing voor?

Grtz
Hallo, kan je je vraag verduidelijken zodat ik je kan verderhelpen? Groeten, Aw
Via de studio 100 app kan ik alles bekijken [er staat nergens een slotje]. Maar als ik Iets wil downloaden dan en wil bekijken onder downloads dan staat er een slotje op de foto... als ik hierop klik moet ik mij terug inloggen en dat lukt dan ook maar slotje blijft eropstaan ... grtz
Dag Kristof,

Dit zou kunnen wijzen dat je het kinderslot evn moet ontgrendelen

Standaard is dat 1234

Mvg. Wilfried
Hoi, bedankt alvast voor de reactie... En waar zou ik dit kunnen veranderen ? Op de tv of ergens anders?



Grtz
Ik heb eenzelfde probleem op ipad en iphone x.

Live filmpjes bekijken lukt, maar bij gedownloade blijft een slotje.

Kunnen jullie dit oplossen?

Bedankt,

Jean
Hallo Kristof, ik stuur jou bij deze een link door van onze website , waar je de info kan terugvinden hoe je de kinderslot kan deactiveren. Groetjes, Aziz



https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_tv_pin_code/particulieren/welkom-bij-support/televisie/tv-instellingen-en-functies/instellingen-aanpassen/pincodes-voor-proximus-tv.html
Beste Jean,







Kan u mij via privébericht uw klantgegevens(klantnr, naam, gsmnr)bezorgen.



Dan kijk ik het even na voor u.



Groetjes,



Joël
privé bericht verstuurdBeste Jean,







Kan u mij via privébericht uw klantgegevens(klantnr, naam, gsmnr)bezorgen.



Dan kijk ik het even na voor u.



Groetjes,



Joël

10 dagen verder en nog steeds niets van Proximus vernomen wat het probleem is ....

ze verkopen een product maar het werkt niet en als je dan een antwoord wil waarom het niet werkt... dan hoor je ze niet meer ...
Dag Braekie,



Op welk apparaat gebruik je de app en welke versie ios of android staat er op? Kan je ook even je login via privé bericht doorsturen naar het Proximus team? Dan kijken we dit samen met studio 100 na.

via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679



Groetjes,



Kim
Bedankt voor de info Braekie, er is een bug in de apple versie van de app. We hebben hiervan reeds bevestiging gekregen van studio 100, ze werken momenteel aan een oplossing, bij de volgende software update zal je terug kunnen downloaden. We hebben hier jammer genoeg nog geen concrete datum voor ontvangen.
Hier hetzelfde probleem. Gedownloade items kunnen niet bekeken worden op iPad en iPhone. Ik kom altijd op de login-pagina terecht terwijl we de studio100 go pass hebben. Is er al nieuws over een software-update?

Alvast bedank.

Reageer