Skip to main content
Vraag

Proximus call center

  • July 3, 2018
  • 1 reactie
  • 100 Bekeken

Mijn IMEI nummer staat op mijn aankoopcontract. Zit in het buitenland met een zwart display=stuk. Kan niet aan het nummer om t te herstellen.Proximus call center wil t niet geven zelfs na vermelding van mijn privacygegevens. Zelfs het contract online is niet beschikbaar. Is dit Proximus service????? Dit kan niet. Ben van plan om alles op te zeggen. Wacht al 1 maand op proximus support. Niet te doen.
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

1 reactie

Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • July 4, 2018
Hallo Michele, kan je ons het gsmnummer, naam van het gsmtoestel, klantrekeningnummer en adresgegevens via een privébericht even doorsturen? Dan bekijken we het verder voor jou. Groetjes, Aziz

Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende : https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Verstuur' = verzenden.