Beantwoord

Proximus TV App

  • 30 June 2018
  • 4 reacties
  • 167 Bekeken

Reputatie 1
Beste,
Mijn Proximus TV app werkt niet.

1. Alle instellingen op onze smartphone zijn correct ingesteld. Alle technische vereisten zijn in orde.
2. Na het inloggen krijgen we steeds de ' Oops er is iets misgegaan' melding.
3. We zijn ermee naar de Proximus winkel geweest op donderdag 21/06. De medewerkers daar probeerden ons heel vriendelijk te helpen. We hebben o.a. de App verwijderd en terug geïnstalleerd, maar niks hielp. Bij het inloggen op de website Proximus TV zei de site dat we ons dienen te abonneren op Proximus tv???? In MyProximus staat alles geactiveerd en volgens de Proximus medewerkers zag alles er goed uit qua activatie.
4. De Proximus medewerkers begrepen het zelf niet en hebben een call aangemaakt. Iemand van Brussel ging mij zo vlug mogelijk terugbellen op mijn GSM. We zijn een week verder en nog steeds niemand gehoord.
5. Is dit een spookapp? Ik betaal voor TV overal maar heb het, behalve op mijn tv, nergens......Zwaar teleurstellend.
6. Kan Brussel deze dienst op mijn naam eens nazien en correct activeren?

Mvg,
Kenneth
icon

Beste antwoord door Charlotte.D 30 June 2018, 11:55

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Kenneth, kan je ons via een privé bericht even je login van je MyProximus en je klantennummer doorgeven?
via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Grtjs, Charlotte.
Bij mij net hetzelfde, elke keer krijg ik de melding, oeps, er ging iets verkeerd.
Reputatie 7
Badge +4
Kan je even kijken of het nu wel werkt, Nadjanja?
Reputatie 1
Hallo,
Bij mij werkt het nu.
Alvast bedankt voor alles!

Reageer