Vraag

Voicemail activeren

  • 4 July 2018
  • 3 reacties
  • 3560 Bekeken

2 x voicemail proberen activeren via 080022800 en dan met automatisch programma tot 'activeren voicemail' gekomen (na ingave van gsm nummer). Dit zou binnen de 2 uren in orde zijn. Na controle via 1969 om de voicemail in te stellen, 2 maal niet in orde en wordt men doorverwezen naar ... helpdesk. Dan maar kiezen voor een persoonlijke hulp. Na lang aan de lijn hangen blijken de 3 gsm nummers manueel geactiveerd. Opnieuw na enige tijd (alweer betalend naar het schijnt) geprobeerd om voicemail in te stellen doch blijkt 'niet geactiveerd' en alweer verwijst men naar helpdesk. Dan zoveel uren later maar weer bellen naar helpdesk, waar men eerst probeert om men mij te sussen door te zeggen dat ik het zelf kan oplossen via .....'1969'!! Na mijn uitleg, doet de bediende nog een andere poging (opnieuw zeer lange wachttijd) om dan te zeggen dat ik het zelf moet oplossen via my proximus (waar alles actief blijkt aangeduid te staan maar toch niet werkt) of mij naar een proximus doorverwijst (20 km verder). weet iemand een oplossing zonder die extra rit??

3 reacties

waarschijnlijk heb je deze procedure al gelezen die prox opgeeft >
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_voicemail_deactivate/particulieren/welkom-bij-support/mobiele-telefonie/voicemail-en-oproepbeheer/voicemail/voicemail-activeren-of-deactiveren.html
Inderdaad en daar staat voicemail op actief en toch werkt het niet!
Reputatie 6
Badge +3
Dag Dirk,
Kan je ons via deze link nog even het nummer doorgeven waarop de voicemail geactiveeerd moet worden?
mvg. Wilfried

Reageer