Mijn IMEI nummer staat op mijn aankoopcontract. Zit in het buitenland met een zwart display=stuk. Kan niet aan het nummer om t te herstellen.Proximus call center wil t niet geven zelfs na vermelding van mijn privacygegevens. Zelfs het contract online is niet beschikbaar. Is dit Proximus service????? Dit kan niet. Ben van plan om alles op te zeggen. Wacht al 1 maand op proximus support. Niet te doen.
Bladzijde 1 / 1
Hallo Michele, kan je ons het gsmnummer, naam van het gsmtoestel, klantrekeningnummer en adresgegevens via een privébericht even doorsturen? Dan bekijken we het verder voor jou. Groetjes, Aziz
Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende : https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Verstuur' = verzenden.
Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende : https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Verstuur' = verzenden.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.